نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 21:18

توزیع ۱۷۰۰ بسته معیشتی توسط بسیج طلاب مازندران/ بسیج طلاب در عرصه کمک‌های مومنانه پیشتاز است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا از تهیه و توزیع یک هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه توسط بسیج طلاب خبر داد و گفت: این بسته‌ها در ماه شعبان و رمضان تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به گزارش روابط عمومی سپاه کربلا، در راستای کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران رزمایش کمک مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان به همت بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا بعد از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام جعفر رعایتی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا برگزار شد.

حجت‌الاسلام رعایتی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خدمتگذاری به مردم یک افتخار است، گفت: انقلاب اسلامی انقلاب مستضعفین بوده و هست، و اراده خدا بر این است که مستضعفین بر مستکبرن عالم پیروز شوند و منجی و مصلح کل عالم  ظهور کند.

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه روحانیون  و طلاب در پیروزی انقلاب و تا به امروز همیشه در صحنه حاضر هستند، افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب در ایام کرونا فرمان کمک مومنانه را صادر فرمودند، بسیج طلاب به ندای حضرت آقا لبیک گفت و وارد میدان کمک مومنانه شد.

رعایتی با تاکید بر اینکه روحانیت در همه عرصه‌ها پیشتاز بوده و است، گفت: یکی از عرصه‌های پیشتازی بسیج طلاب، کمک‌های مومنانه است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا از تهیه و توزیع یک هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه توسط بسیج طلاب خبر داد و افزود: این بسته‌ها در ماه شعبان و رمضان تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

رعایتی با بیان اینکه امروز دشمن با تمام وجود علیه ایران به میدان آمده است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در مقابل همه ابرقدرت‌ها ایستاده است و امروزه شاهد هستیم که رژیم جعلی اسرائیل هم در حال فروپاشی و افول آمریکا نزدیک است.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1154160

مهمترین اخبار ایران و جهان: