نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 15:15

راهیابی ۲۱ اثر به جشنواره عکس «شهر من»

اهواز- دبیر اجرایی اولین جشنواره استانی عکس خوزستان با عنوان «شهر من» از راهیابی ۲۱ اثر به مرحله نهایی این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آقایی ظهر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین جشنواره استانی عکس با عنوان «شهر من» به همت کانون فیلم و عکس رامهرمز و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز و شورای شهر رامهرمز برگزار می‌شود.

وی افزود: فراخوان جشنواره از پنجم اسفندماه ۱۴۰۱ با محوریت موضوعات «شهری» اعلام شد و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان فروردین‌ماه سال‌جاری بود.

دبیر اجرایی جشنواره بیان کرد: سید خلیل موسوی (عکاس خبرگزاری مهر)، جابر احمدی و مهدی شریفی آثار دریافتی به دبیرخانه را داوری کردند و از ۸۰۰ اثر رسیده، ۲۱ اثر به نمایشگاه راه یافت که در نهایت ۶ اثر به‌عنوان برگزیده انتخاب و معرفی می‌شوند.

آقایی با بیان اینکه چهار مکان متفاوت و فضای باز برای نمایش عکس‌ها در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: پارک خانواده، کوچه گل‌ها، پارک شقایق و چهارراه طالقانی برای نمایش عکس‌ها انتخاب شده تا افرادی که مخاطبان جدی عکس نیستند، بتوانند عکس‌ها را در محیط و فضای باز رؤیت کرده و به این سمت گرایش پیدا کنند.

دبیر اجرایی اولین جشنواره استانی عکس خوزستان گفت: نمایشگاه جشنواره از ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه در رامهرمز برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1183216

مهمترین اخبار ایران و جهان: