نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 16:32

روز قدس نماد بیداری ملت‌های آزادی‌خواه جهان است

امام جمعه آبادان گفت: روز قدس نماد وحدت اسلامی و بیداری ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای ثامن‌الائمه(ع) با اشاره به روز قدس اظهار کرد: این روز نماد وحدت اسلامی و بیداری ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.

وی با بیان اینکه نامگذاری روز قدس ابتکار و یادگار گران‌بهای معمار کبیر انقلاب است، عنوان کرد: مسلمین جهان رهایی فلسطین از چنگال صهیونیسم را یک صدا فریاد می‌زنند که لرزه بر اندام آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی می‌اندازند.

امام جمعه آبادان با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها که با خوش خیالی، فلسطین را به تصرف خود در آوردند، بیان کرد: آنها فکر نمی‌کردند یک روزی مردم این کشور با تشکیل جبهه مقاومت و حول محور اطاعت‌پذیری از امام راحل و رهبر انقلاب به مبارزه با آنها بپردازند.

وی با یادآوری این نکته که رژیم جعلی صهیونیستی زمانی قصد داشت ایران گریزی را برای کشورهای منطقه اجرایی کند، تصریح کرد: اکنون کشورهای منطقه به این نتیجه رسیدند که رژیم پوشالی و حامیانش امنیت را برای آنها تامین نمی‌کنند.

غبیشاوی با گریزی به برخی از اتفاقات صورت گرفته پیرامون ما گفت: سیاست‌ کشورهای مختلف به سرعت به سود محور مقاومت و به ضرر رژیم صهیونیستی در حال انجام است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1148516

مهمترین اخبار ایران و جهان: