نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 17:26

صهیونیست‌ها باید پاسخگوی جنایات خود باشند/ نابودی اسرائیل در صورت اتحاد مسلمانان

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌های خون آشام باید پاسخگوی جنایات خود باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلی نمازجمعه قرچک اظهار کرد: روزی که به عنوان روز جهانی برای مردم فلسطین و قدس شریف از طرف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده باید گرامی داشته شود، این راهپیمایی باشکوه در سراسر کشور و بسیاری از کشور‌های دیگر برگزار می‌شود تا از مردم مظلوم فلسطین پشتیبانی شود.

وی با اشاره به جایگاه بزرگ سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بین اقشار مهم جامعه گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی انسان شایسته‌ای بود که برای مقابله با تجاوزات دشمنان اسلام در حریم کشورهای اسلامی جان خود را فدا کرد و در همین راه نیز این شهرستان شهیدی تقدیم سرزمین اسلامی کرده است، میلاد حیدری باید برای تمامی مردم ایران اسوه‌ باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: قطعا این راهپیمایی باشکوه باعث زنده نگه داشتن قیام فلسطین و کمک به حرکت در مسیر آزادی قدس خواهد شد.

نوش آبادی در خصوص اتفاقات اخیر در کشور گفت: صهیونیست‌های خون آشام با رخدادهای مختلف باید پاسخ‌گوی جنایات خود باشند، من به صراحت می‌گویم این اغتشاشات اخیر طراحی و دسیسه صهیونیست‌ها است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد: امام راحل امسال سال را سال مهار تورم و رشد تولید قرار داده است زیرا مشکلاتی در زندگی مردم معیشتی مردم وجود داد و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند تا ما بتوانیم فشار و تورم را ازبین ببریم تا مردم بتوانند به آسودگی زندگی کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: باید شعار حمایت از فلسطین به یک شور و یک منطق تبدیل شود، اگر این اتحاد بین کشورهای مسلمان بیشتر شود، قطعا نابودی اسرائیل رقم خواهد خورد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1148660

مهمترین اخبار ایران و جهان: