نیوز سیتی!
23 شهریور 1402 - 20:44

اطفای کامل حریق در پارک ملی گلستان

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: بعد از سه روز تلاش شبانه‌روزی مشارکت ۱۷۰ نفر نیروهای مختلف حریق بطور کامل اطفا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گالیکش، محمدرضا میرنیا در هشتمین جلسه ستاد بحران شهرستان و سومین جلسه اضطراری آتش سوزی پارک ملی گلستان اظهارکرد: خوشبختانه با تلاش و همدلی همه تیم‌های عملیاتی و پشتیبانی اطفای حریق و بر اساس گزارش نهایی بازرسی اداره کل محیط زیست استان، عصر امروز آتش‌سوزی در منطقه بزاغان پارک ملی گلستان بطور کامل مهار و خاموش شد.

وی تصریح‌کرد: نیروهای اطفای حریق در منطقه بزاغان پارک ملی گلستان شامل محیط‌بانان پارک ملی و اداره کل محیط زیست، نیروهای منابع طبیعی،نیروهای بسیج، ادارات هلال احمر و راهداری شهرستان، جوامع محلی، دهیاران و شوراها در مدت سه شبانه‌روزی برای مهار حریق حضور و مشارکت داشتند.

فرماندار شهرستان گالیکش خاطرنشان‌کرد:با توجه به تعطیلات چند روزه  و همچنین فرارسیدن فصل پائیز در آینده نزدیک، مراقبت، کنترل و محافظت از عرصه‌های جنگلی و طبیعی بمنظور پیشگیری و مقابله با آتش‌سوزی‌های احتمالی بسیار ضروری و لازم الاجرا است، لذا این مهم باید بعنوان یک اولویت در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

میرنیا گفت: در این عملیات اطفای حریق که بمدت ۳ روز بطول انجامید، تعداد ۱۷۰ نفر روز نیرو در قالب تیم‌های اطفای حریق مشارکت نمودند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499616

مهمترین اخبار ایران و جهان: