نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 14:17

برندگان رویداد «عکس محرم» با جایزه سفر رایگان به کربلا مشخص شدند

بیش از 700 عکاس با 2000 تصویر در رویداد «عکاسی محرم» امسال شرکت کردند.

سفر با تور کربلا به صورت رایگان اصلی‌ترین جایزه این رویداد بود. از بین افراد شرکت کننده، نفرات اول و دوم توسط داوران، نفرات سوم تا پنجم، توسط نظر‌سنجی در کانال ایتا «نهال گشت» و نفرات ششم تا نهم به قید قرعه انتخاب شدند. نفرات اول و دوم هرکدام به ترتیب دو همراه و یک همراه با خود برای سفر به کربلا داشتند که هزینه تور همراهان نیز به صورت رایگان محاسبه شد.

عکس‌های برندگان رویداد عکس محرم

از رویداد «فیلم محرم» نهال گشت جا نمانید!

شرکت کنندگانی که از رویداد «عکس محرم» جا ماندند، می‌توانند در رویداد بعدی نهال گشت با نام «فیلم محرم» شرکت کنند. برای شرکت در این مسابقه بزرگ، کافیست تا از صحنه‌های زیبایی که از فرهنگ و رسوم شهر خود در محرم به نمایش گذاشته می‌شود، فیلم‌برداری کنید. به شرکت‌کنندگانی که بهترین فیلم‌های محرمی را برای ما ارسال کنند، گوشی هوشمند سامسونگ A54، هلی شات، گیمبال، 3 ساعت هوشمند، 5 تور مشهد هوایی و 7 تور کربلا اهداء می‌شود. برای شرکت در این مسابقه کافیست تا در کانال بله نهال گشت و کانال ایتا نهال گشت عضو شوید.

هدف از برگزاری رویدادهای محرم نهال گشت چیست؟

امیرحسین زنگنه، مسئول برگزاری رویداد های نهال گشت گفت: «هدف از برگزاری این رویدادها، پررنگ‌تر شدن آداب و رسوم عزاداری در شهرهای مختلف کشور است که متاسفانه به مرور زمان کم‌رنگ یا به دست فراموشی سپرده شدند. ما در شرکت نهال گشت، وظیفه خودمان دانستیم تا با برگزاری این رویدادها، بخشی از مسئولیت فرهنگی و اجتماعی خود را ادا کنیم.» شما می‌توانید با مراجعه به صفحات نهال گشت در شبکه‌های اجتماعی یا وب‌سایت این شرکت به آدرس nahalgasht.com از آخرین رویدادهای محرم با خبر شوید.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477216

مهمترین اخبار ایران و جهان: