نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 18:05

چالش های هر منطقه توسط مسئولان قضایی شهرستانها شناسایی شود

رودسر- رئیس کل دادگستری گیلان گفت: چالش های هر منطقه از سوی مسئولان قضایی شهرستانها شناسایی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در مراسم معارفه دادستان شهرستان رودسر اظهار کرد: چالش‌های هر منطقه باید از سوی مسئولان قضائی هر شهرستان شناسایی و راهکارهای لازم برای برطرف کردن آن اندیشیده شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: دولت مردان در راستای خدمت به مردم و رسیدن به نقطه مطلوب تلاش می‌کنند.

رئیس شورای قضائی گیلان توجه به درون مجموعه و رسیدگی به پرونده‌های مردم را از وظایف درون سازمانی و محوری دادستان‌ها دانست و افزود: احقاق حقوق عامه نیز از محوری‌ترین وظایف برون سازمانی دادستان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی، فساد در حوزه‌های مختلف را خط قرمز دستگاه قضائی دانست و گفت: مسئولان قضائی باید در مبارزه با فساد جدیت و اهتمام لازم را داشته باشند و با فساد چه از ناحیه اشخاص حقوقی یا حقیقی، چه در حوزه اقتصاد یا اخلاق و ترویج بی بند و باری برخورد کنند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اهمیت سند دار کردن اراضی تصریح کرد: سند دار کردن زمین‌های روستایی و شهری از عوامل بازدارنده در تضییع حقوق عامه است.

وی، تعامل سازنده و همدلی و همکاری اعضای شورای تأمین و دستگاه قضائی در شهرستان‌ها را گامی در راستای خدمت رسانی و حل مشکلات مردم دانست.

در پایان این مراسم از زحمات «جنت رستمی» قدردانی و «میثم اسدی» که پیش از این دادستانی تالش را بر عهده داشت به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودسر منصوب شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477560

مهمترین اخبار ایران و جهان: