نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 12:47

دستگیری قاتل طلافروش گتوندی در اصفهان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند گفت: پس از پنج سال از گذشت ماجرای سرقت از یک طلافروشی در این شهرستان که منجر به کشته شدن صاحب مغازه شده بود، متهم اصلی پرونده که متواری بود دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، کامران رومیانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند امروز در گفت‌وگو با گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پاییز 1397 در پی سرقت از طلافروشی در بازار مرکزی گتوند، سه نفر سارق با یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 و با استفاده از اسلحه، طلافروش گتوندی را به ضرب گلوله مجروح کردند که مرد طلافروش به علت جراحات شدید در بیمارستان فوت کرد.

وی افزود: سارقان پس از درگیری از محل متواری شده بودند که در سال 1400، متهم به قتل این پرونده دستگیر شد و اکنون پس از پنج سال از این ماجرا، متهم اصلی و طراح نقشه سرقت طلا فروشی، به همراه متهم دیگر که وی را در فرار کردن مساعدت کرده بود، در اصفهان دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند با بیان اینکه متهمان به زندان معرفی شدند، گفت: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

رومیانی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی، با تکیه بر اصول راهبردی سیاست تسامح صفر در نظام کیفری و سرعت و دقت در انجام تحقیقات مقدماتی، نسبت به رفتارهای مجرمانه‌ای که آسایش و امنیت شهرستان را مختل نماید، برخوردی سزاگرایانه و سخت‌گیرانه خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1478716

مهمترین اخبار ایران و جهان: