نیوز سیتی!
14 مهر 1402 - 15:22

نیروی انتظامی محور تمام فعالیت های جامعه است

امام جمعه میناب گفت: نیروی انتظامی محور تأمین امنیت و آرامش برای برگزاری تمامی فعالیت های جامعه است و ما باید قدر تلاش های آنان را بدانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک وگرامیداشت هفته فراجا گفت: مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی تامین امنیت است.

وی افزود: نیروی انتظامی در همه ابعادسیاسی، جانی، مالی، اقتصادی، روحی روانی مردم در تامین امنیت نقش گسترده دارد. از خواب ماگرفته تا جشن و شادی و عزاداری ها و برنامه های فرهنگی و مذهبی نقش اساسی این نیرو دیده می شود.

خطبب جمعه میناب افزود: اگر ماخواب راحت داریم بخاطر این است که نیروی انتظامی همیشه بیدار است و شهدای انتظامی ما مختص به زمان جبهه و جنگ نیست و این عزیزان همیشه در جبهه و جهاد قرار دارند.

خطیب جمعه میناب هفته وقف راتبریک گفت و از رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میناب بخاطر همکاری فرهنگی و مذهبی لازم در تمام زمینه های مختلف وقف و از حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در همایش وقف قدردانی و تشکر کرد و بیان داشت: فصل مدارس است و خانواده ها در حد توان خود به افراد بی بضاعت که فرزند دانش آموز دارند، کمک کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529416

مهمترین اخبار ایران و جهان: