نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 09:33

بهره‌برداری از۱۵۰ طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت در ماسال

به گفته مجری بنیاد برکت در گیلان، ۱۵۰ طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت در شهرستان ماسال در حوزه‌های کشاورزی، خدمات، گردشگری، صنایع دستی، صنعتی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، ساریه پورصالح امروز در جریان بهره‌برداری از پروژه‌های عام المنفعه ماسال در هفته دولت اظهار کرد: ۱۵۰ طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت در شهرستان ماسال در حوزه‌های کشاورزی، خدمات، گردشگری، صنایع دستی، صنعتی با ۱۷ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری رسید. 

مجری بنیاد برکت استان گیلان با اشاره بر تفسیر قوانین و آیین‌نامه بنیاد برکت به نفع مردم در راستای ایجاد و توسعه مشاغل خرد و کارگاهی گفت: فرآیندی که طرح اجتماعی اقتصادی "سحاب" در دست کار دارد تمرکز در نقاط و روستا‌های هدف است که ۶ روستای (گیله سرا، کیشه خاله، وردوم، وشمه سرا، چپه زاد، ملک جهان ) در دستور کار قرار دارد.

وی پیگیری و تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه نهاد‌های حمایتی و تأمین منابع از سوی بانک‌های عامل تأکید کرد و افزود: رصد و نظارت مستمر طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت از متمایزترین رسالت بنیاد برکت در پایداری مشاغل است که هر سه ماه توسط تسهیلگر طرح در روستا‌های هدف شهرستان ماسال در حال انجام است.

غلامرضا گیل چالانی فرماندار شهرستان ماسال در حاشیه بهره برداری از کارگاه تولید صنایع چوب و مبلمان روستای وشمه سرا با اشتغال هفت نفر که با حمایت بنیاد برکت شروع به فعالیت کردف اظهار کرد: هفته دولت، فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام است و متولیان دستگاه‌های اجرایی که با همت خود در طول سال برای عمران آبادی و اقتصاد شهرستان از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند و رهاورد اینهمه همت به مردمان دیار ماسال هدیه می‌شود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1470760

مهمترین اخبار ایران و جهان: