نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 11:33

دستگیری قاتل طی عملیات کارآگاهان پلیس در اراک

اراک- رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری قاتل در عملیات کارآگاهان پلیس در اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کامیار چهری اظهار کرد: عصرگاه روز پایانی مرداد ماه سال جاری، گزارشی از وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی گفت: بلافاصله مأموران انتظامی به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که دو مرد میانسال در داخل یک مغازه به صورت ناگهانی با یکدیگر درگیر می‌شوند و در این درگیری یکی از آنان به قتل می‌رسد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با اشاره به اینکه فرد ضارب بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، افزود: با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقاتی تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد و سرانجام در انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی، متهم پرونده در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی دلالت شد.

سرهنگ چهری گفت: در بازجویی‌های انجام شده، متهم ضمن اعتراف به این قتل اذعان داشت که به خاطر اختلاف جزئی که در چند روز قبل در مکانی با یکدیگر پیدا کرده بود، با یکدیگر درگیر می‌شوند و این درگیری منجر به قتل می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470916

مهمترین اخبار ایران و جهان: