نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 16:22

راه اندازی ۵ واحد سیار تعمیر خودرو در پایانه های مرزی

معاون آماد و پشتیبانی فراجا گفت: ۵ واحد سیار تعمیر خودرو در پایانه ها مرزی مهران، ویژه خدمت رسانی به زائرانی که با خودرو شخصی عازم سفر شده اند، راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار رضا فریبا معاون آماد و پشتیبانی فراجا، عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ۵ واحد سیار تعمیر خودرو در پایانه های مرزی، ویژه خدمت رسانی به زائرانی که با خودرو شخصی عازم سفر اربعین شده اند، راه اندازی شده است.

وی ضمن تشریح بخشی از اقدامات فراجا در ماموریت اربعین ۱۴۰۲، اظهار داشت: به منظور سهولت جابه‌جایی زائران به ویژه در زمان بازگشت از کشور عراق، کلیه خودروهای فراجا اعم از اتوبوس و مینی بوس هایی که برای انتقال کارکنان به مرزهای شش‌گانه اختصاص داده شده بود در اختیار زائران قرار گرفته است.

معاون آماد و پشتیبانی فراجا افزود: با توجه به گرمای طاقت فرسا و لزوم در دسترس بودن آب آشامیدنی و یخ برای استفاده زائران در موکب ها، ۴ مرکز تولید یخ با ظرفیت تولید ۲ هزار قالب در روز راه اندازی و در پایانه های مرزی مشغول فعالیت می باشد که عمده فعالیت انجام شده در این خصوص مربوط به پایانه مرزی مهران و چذابه است.

وی  خاطرنشان کرد: ۳۰ دستگاه خودرو سردخانه دار ویژه خنک کردن آب آشامیدنی مورد مصرف در موکب ها اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، همچنین فرماندهی انتظامی ایلام در راستای سهولت دسترسی زائران به خدمات درمانی، ۲ درمانگاه ثابت شبانه روزی در مرز مهران مستقر کرده اند‌.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1483460

مهمترین اخبار ایران و جهان: