نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 13:53

مردم عملکرد مدیران را رصد می‌کنند

رشت- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در منابع طبیعی گیلان با بیان اینکه مردم عملکرد مدیران را رصد می‌کنند، گفت: عملکرد گیلان به لحاظ تولید نهال خوب ارزیابی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید باقر احمدی ظهر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، اظهار کرد: مسئولیت امانت بزرگ و خطیری است که به افراد سپرده می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم فرصت شناسی مسئولان برای خدمت رسانی افزود: مسئولان از خود خدمات ارزشمند و ماندگار به یادگار بگذارند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به طرح ملی کاشت نهال و لزوم توجه به این نهضت، اضافه کرد: عملکرد گیلان به لحاظ تولید نهال خوب ارزیابی شده است.

وی با اشاره به اینکه کارهای ماندگاری از سوی آقای کرم زاده به جا مانده است، افزود: مردم عملکردها را رصد می‌کنند و به آن نمره می‌دهند.

حلالم کنید

سرخوش کرم زاده مدیرکل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در این مراسم اظهار کرد: گیلان در بخش تولید نهال عملکرد قابل دفاعی دارد.

وی با اشاره به طرح ملی کاشت یک میلیارد اصله نهال، افزود: گیلان در تولید و کاشت نهال نسبت به سایر استان‌ها عملکرد بهتری دارد و می‌تواند نهال به سایر استان‌ها صادر کند.

مدیرکل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با تقدیر از تلاش‌های همکاران و کادر ستادی این سازمان، بیان کرد: در این مدت اگر کوتاهی از بنده صورت گرفته از مردم گیلان عذرخواهی می‌کنم و طلب عفو و حلالیت دارم.

منابع طبیعی خانواده اول من است

«سید مازیار رضوی» سرپرست جدید منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در این مراسم، اظهار کرد: اعتمادسازی در بین مردم در حوزه حفاظت از منابع طبیعی شرط اول موفقیت است.

وی با بیان اینکه مردم نقش محوری در حفظ و صیانت از منابع طبیعی ایفا می‌کنند، افزود: مردم را نسبت به اهمیت و جایگاه انفال و منابع طبیعی در حیات زندگی بشر آشنا کنیم.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به اینکه این سازمان خانواده اول من است، گفت: همه کادر و پرسنل منابع طبیعی خانواده من هستند و برای رفاه و تسهیل گری امورات آنها تلاش خواهم کرد.

در این مراسم با تقدیر از زحمات سرخوش کرم زاده، سید مازیار رضوی به عنوان سرپرست جدید منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1483060

مهمترین اخبار ایران و جهان: