نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 23:12

لیگ برتر فوتبال| شکسته شدن طلسم نبردن‌های نساجی با برد پرگل برابر نفتی‌ها

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز با برتری نساجی برابر نفت آبادان پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز در حالی پیگیری شد که نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان نفت آبادان دیگر تیم پرطرفدار لیگ برتر بود.

ترکیب نساجی: رشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، فرشید اسماعیلی، محمدرضا آزادی، فرزاد زامهران، محمود قائد رحمتی، صابر هردانی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد احسان حسینی، محمدرضا عباسی، علا عباس

 ترکیب صنعت‌نفت: فهد طالب، عباس قاسم، میثم تهیدست، حسین سنگرگیر، امیرمحمد پناهی، رضا امانی نژاد، حکیم نصاری، طالب ریکانی، احمد شریعت‌زاده، فاخر تهامی، علی یوسف

این دیدار در حالی امروز در قائمشهر برگزار شد که نساجی مدت‌ها بود که در لیگ برتر طعم برد را نچشیده بود و همچنین سید مهدی رحمتی برای اینکه وارد بحران زود هنگام نشود، این بازی را با تمام قوا و هجومی آغاز کرد.

این دیدگاه رحمتی سبب شد تا نساجی بازی به مراتب بهتری را نسبت به بازی‌های گذشته انجام دهد.

بازی خوب و هجومی نساجی خیلی زود جواب داد و نساجی روی ارسال از جناحین موفق ظاهر شد و خیلی زود به گل اول برسد.

در دقیقه ۲۳ گل زیبای محمدرضا عباسی جو استادیوم را بیش از پیش به سود نساجی کرد تا همه شرایط برای یک برد پرگل و جذاب آماده شود.

اما اخراج سرمربی نفتی‌ها در نیمه نخست شاید مهمترین حاشیه نیمه اول این دیدار بود. عبدالله ویسی سرمربی صنعت نفت به خاطر اعتراض شدید به داور اخراج شد تا نفتی‌ها بازی را بدون سرمربی خودشان ادامه دهند.

نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر نساجی‌چی ها به پایان رسید تا رحمتی و شاگردانش با پیروزی روحیه بخش به رختکن بروند.

اما نیمه دوم این دیدار پرگل تر از نیمه اول دنبال شد. نساجی که برای برد تشنه‌تر از بازی‌های قبل نشان می‌داد نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد و به مانند نیمه نخست در ارسال از جناحین موفق ظاهر شود و در دقیقه ۴۹ روی ارسال زیبای عباسی توسط علا عباس به گل دوم رسید.

این گل روحیه نساجی‌چی‌ها را افزایش داد و سبب شد حملات نساجی بیشتر شود. نساجی بعد گل دوم باز هم رو به جلو رفت و موفق شد باری دیگر دروازه نفتی‌ها را باز کند. فرشید اسماعیلی در دقیقه ۵۴ روی یک حرکت زیبا موفق شد گل سوم نساجی را وارد دروازه نفتی‌ها کند تا نساجی بعد از هفته‌ها نبردن در لیگ برتر، شبی دلنشین در وطنی داشته باشد.

اما این پایان کار نبود و روی یک ضدحمله و اشتباه از مدافع و دروازبان نساجی، نفتی‌ها یکی از گل‌های خورده را جبران کردند تا در دقایق پایانی بازی اختلاف به دو گل برسد.

طالب ریکانی مهاجم زهردار آبادانی‌ها در دقیقه ۶۶ گل آبادانی‌ها را به ثمر رساند تا بازی جذاب تر شود.

بعد گل آبادانی‌ها نساجی با تغییرات تاکتیکی موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد اما موفق به گلزنی نشد و آبادانی‌ها هم در گلزنی موفق نبودند تا این دیدار در پایان با نتیجه سه بر یک به سود نساجی به پایان برسد.

نکته جالب این برد، طلسم شکنی نساجی در عدم کسب برد در لیگ برتر بود که از فصل گذشته موفق به کسب برد در لیگ برتر نشده بود که با این برد شیرین نساجی دوباره رنگ و بوی برد را به خود دید.

نساجی با این برد ۶ امتیازی شد و تا نیمه‌های بالای جدول صعود کرد و باید منتظر پایان این هفته لیگ باشد تا رتبه قطعی خودش را مشخص شده ببیند.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1476116

مهمترین اخبار ایران و جهان: