نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 00:04

«یگان ویژه» در مرزها چه می‌کند؟+ فیلم

مأموران یگان ویژه انتظامی کشور هستند؛ شهر یا روستا، مرکز یا مرز؛ هیچ‌کدام برایشان فرقی ندارد چرا که به تنها چیزی که می‌اندیشند تأمین امنیت و آرامش و آسایش مردم است.

گروه انتظامی خبرگزاری فارس_ مریم عرب انصاری: پلنگی‌پوشان و سیاه پوشان یگان ویژه هستند؛ همان مأموران مقتدر و خستگی‌ناپذیر انتظامی کشور.

همان‌ها که ترس، تردید، تعلل، اضطراب و استرس در وجودشان جایی نداشته و در مخیله‌شان نمی‌گنجد اما آدم رباها، تروریست‌ها و خرابکارها با دیدنشان رنگ باخته و قالب تهی می‌کنند.

فرقی ندارد روز باشد یا شب، شهر باشد یا در روستا، جاده باشد یا مرز؛ اصلا هرجا که نیاز به تأمین امنیت برای مردم باشد سروکله‌شان پیدا می‌شود با آن قدوبالای بلند و اندام ورزیده و ماشین‌های سیاه‌رنگ‌شان؛ چراکه به تنها چیزی که فکر می کنند تأمین امنیت و آرامش مردم است.

حال در این روزها که خیل عظیم مشتاقان و عاشقان آقا اباعبدالله الحسین عازم کربلای معلی و بین الحرمین هستند باز هم این ماموران یگان ویژه هستند که در نقاط صفر مرزی همراه با دیگر نیروهای پلیس، سینه ستبر کرده و مردانه قد علم کرده تا نکند نااهل و نامردی شیشه آرامش مردم را به ترک بیندازد.

نیروهای یگان ویژه از سیاه پوشان نوپو تا زنان و مردان یگان ویژه در پایانه‌های مرزی مستقر شده و ضمن تأمین امنیت در انتظام بخشی هم نقش آفرینی می‌کنند.

 پخش آب و غذا، کمک به زائران سالمند و کم توان در حمل وسایل، کول گرفتن کودکان و سالمندان و تأمین نیازهای بهداشتی و غیره از جمله دیگر کارهای خیرخواهانه مأموران یگان ویژه در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای ۶ گانه مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، باشماق و تمرچین است.

فیلم زیر گوشه‌ای از تلاش مأموران یگان ویژه را به تصویر‌ کشیده است؛ ببینید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1476160

مهمترین اخبار ایران و جهان: