نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 14:20

استقرار ۱۸ پایگاه راهنمای زائر در اطراف حرم مطهر رضوی

مشهد ـ شهردار مشهدمقدس گفت: ۱۸پایگاه به صورت ۲۴ ساعته برای راهنمای زائران در اطراف حرم مستقر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قلندر شریف صبح شنبه در جلسه خدمات سفر شهرستان مشهد که در محل قرارگاه عملیاتی خدمات سفر برگزار شد، اظهار کرد: تمام امکانات شهرداری مشهد مقدس در تمام حوزه‌ها بسیج شده تا استقبال مناسبی از زائران داشته باشیم.

شهردار مشهدمقدس بیان کرد: در حمل‌ونقل درون‌شهری اتوبوسرانی را در سه شبانه‌روز پایانی صفر بسیج و اطراف حرم را با ۲۵۰ دستگاه اتوبوس تقویت کرده‌ایم. در تمام مراکز اسکان اضطراری سرویس ویژه گذاشته‌ایم که زائران را ۲۴ ساعته در سرفاصله حداقلی و به صورت رایگان به حرم منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی اقدامات خوبی انجام دادیم، عنوان کرد: موکب‌ها، حسینیه‌ها و مراسم نمایش‌های آئینی از سراسر کشور از جمله برنامه‌های فرهنگی است. پویش هر محله یک زائر را امسال پررنگ‌تر خواهیم داشت. پنج ایستگاه استقبال از زائران پیاده نیز داریم.

قلندرشریف ادامه داد: پویش نایب‌الزیاره از دیگر برنامه‌هاست. قرار زیارت را برای کمک به حاشیه شهر مستقر می‌کنیم تا عزیزان را برای زیارت منتقل کنند. در اکران شهری تمام بیلبوردهای سطح شهر در اختیار دهه پایانی صفر است. علاوه بر ۱۳۷، شماره ۰۵۱۳۱۳۵ نیز در خدمت زائران است. ۱۸ پایگاه به صورت ۲۴ ساعته برای راهنمای زائران در اطراف حرم مستقر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1491160

مهمترین اخبار ایران و جهان: