نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 13:06

استقرار چهارمین جایگاه سیار نفتگاز در پایانه مرزی مهران

مدیر شرکت ملی نفت منطقه ای ایلام گفت: همزمان با ورود ۵۵۰ دستگاه اتوبوس به منظور تسهیل در تردد زوار در مهران، چهارمین جایگاه سیار نفتگاز در پایانه مرزی استقرار یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، پرویز ایدون مدیر شرکت ملی نفت منطقه ای ایلام گفت: همزمان با ورود و استقرار ۵۵۰ دستگاه اتوبوس حمل و نقل درون شهری در راستای تسهیل در تردد زوار اربعین از مسیر پارکینگ های اربعین، پل زائر و پایانه برکت به میدان اربعین، چهارمین جایگاه سیار نفتگاز در پایانه مرزی استقرار یافت.

وی افزود: این جایگاه جهت عرضه نفتگاز با ۴ نازل در گرمای بیش از ۵۰ درجه و با همت کارکنان مهندسی و ایمنی منطقه، در ضلع شرقی پارکینگ اربعین شهر مرزی مهران مستقر شده است.
 
مدیر شرکت ملی نفت منطقه ای ایلام ادامه داد: پیش بینی می شود بیش از ۱۸۰ هزار خودرو در مرز مهران جهت شرکت در همایش بزرگ اربعین، تردد داشته باشند.

ایدون خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از وقفه در عملیات سوخت رسانی به هنگام ترافیک ناشی از خودروها در مسیرهای منتهی به شهر مهران، شرکت ملی نفت منطقه ایلام در حال برنامه ریزی و استقرار خودروهای سیار سوخت رسان بنزین است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، تمهیدات لازم برای سوخت رسانی و ذخیره سازی بنزین به میزان کافی در استان ایلام برای ایام اربعین اندیشیده شده است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1463916

مهمترین اخبار ایران و جهان: