نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 19:17

اجرای ۱۵طرح اقتصادی در هفته دولت

بندرترکمن-فرماندار بندرترکمن با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال ۱۵ طرح اقتصادی با اعتبار بالغ بر ۶ هزار و ۳۱۰ میلیار ریال اجرایی می شود، گفت: این تعداد پروژه برای ۳۳۹ نفر شغل ایجاد می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نورمحمد جعفری اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۱۰۴ طرح با اعتبار ۱۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری و یا آماده عملیات اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه در این ایام ۱۵ طرح اقتصادی با اعتبار بالغ بر ۶ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود، افزود: این تعداد پروژه برای ۳۳۹ نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

فرماندار بندرترکمن در ادامه به ظرفیت فعالیت گمرک در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این گمرک دارای ظرفیت ۲ مخزن پنج میلیون لیتر ذخیره سازی، محوطه و انبار روباز به وسعت سه هکتار و انبار سه هزار و ۳۰۰ مترمربعی دارای سقف است که فرصت بسیار خوبی برای رونق صادرات و واردات به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: لایروبی خلیج گرگان به پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که تاکنون ۲ هزار میلیارد ریال آن تخصیص داده و هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز در حال تخصیص است.

جعفری گفت: از مجموع ۳۳ کیلومتر راه دسترسی خلیج گرگان به دریای خزر تاکنون ۱۰ کیلومتر لایروبی شده و ما بقی آن نیز طبق برنامه انجام خواهد شد.

فرماندار بندرترکمن اظهار کرد: اتصال خلیج گرگان به دریای خزر با اتمام عملیات لایروبی کانال‌های آب‌رسان متصل به این پهنه آبی آبان ماه امسال برقرار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465016

مهمترین اخبار ایران و جهان: