نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 16:18

۲۴۳ هزار و ۴۸۲ نامه به رئیس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد ثبت شد

یاسوج- مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی کهگیلویه وبویراحمد گفت:۲۴۳ هزار و ۴۸۲ نامه به رئیس جمهور و تماس‌ تلفنی با سامانه ۱۱۱ در استان ثبت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر قلی پور ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تاکنون ۴۰ هزار نامه ویرایش شده و ۵۲ هزار مورد به دستگاه‌های مختلف اداری ارجاع شده است.

وی بیان داشت: کار پردازش و ثبت نامه‌های مردمی ۱۸ روز با ۱۶ ساعت کار در روز انجام شد که ۴۶ هزار و ۸۶۰ درخواست در زمان سفر از طریق ارتباط الکترونیکی مردم و دولت و تماس با سامانه ۱۱۱ بوده است.

قلی پور تصریح کرد: ۵۸۰ کاربر، نیروی پشتیبانی، راننده و ناظران حوزه بازرسی برای ساماندهی این رویداد مشارکت کردند و بیشتر درخواست‌ها مربوط به کمک مالی، وام ضروری و قرض‌الحسنه و اشتغال است.

وی افزود: مرحله بعدی ارجاع نامه‌های مردمی است که دامنه آن همه سازمان‌ها، نهادها و مؤسسات هدف شامل وزارت خانه‌ها، استانداری و دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، پشتیبانی و حمایتی است.

قلی پور اظهار داشت: مدیران برای ارائه پیگیری خواسته‌ها، پاسخ مثبت یا منفی را به صورت مستند با توضیحات کامل ارائه دهند و پاسخ رفع تکلیفی پذیرفته نمی‌شود و هر اقدام و جوابی از سوی مدیران، در سامانه ارتباط مردم و دولت ثبت می‌شود و کارشناسان حوزه بازرسی به جد موارد را بررسی و ارزیابی می‌کنند.

وی بیان داشت: تمام فرایندهای پیگیری نامه‌ها و درخواست‌های مردمی از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری به دستگاه اداری نیست.

قلی پور افزود: نمایندگان تام الاختیار ۳۰ دستگاه اجرایی و نهادهای عمومی و انتظامی، حمایتی با استقرار در میزهای ارتباطات مردمی به صورت حضوری پاسخگوی تعداد زیادی از مراجعات مردمی بودند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473516

مهمترین اخبار ایران و جهان: