نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 10:07

بیش از ۷۲ هزار زائر اربعین از مرز خسروی عازم عراق شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، آمار تردد طی روز گذشته از مرز خسروی را ۷۹ هزار و ۵۰۸ نفر اعلام کرد.

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه آمار تردد از پایانه مرزی خسروی از ۲۷ مردادماه (اول صفر) تا روز گذشته را بیش از ۲۳۳ هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد و اظهار کرد: ۲۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر از این تعداد از مرز خسروی خارج و بیش از ۱۶ هزار و ۹۰۰ نفر از طریق این مرز وارد کشور شده‌اند.

 وی آمار تردد طی روز گذشته از مرز خسروی را ۷۹ هزار و ۵۰۸ نفر اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به آمار با نزدیک شدن به اربعین تردد زوار در مرز خسروی هر روز در حال افزایش است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ۷۲ هزار و ۳۱۹ نفر از این تعداد از طریق مرز خسروی از کشور خارج شده و ۷ هزار و ۱۸۹ نفر نیز طی شبانه‌روز گذشته از طریق همین مرز وارد کشور شده‌اند.

وی اضافه کرد: ۷۲ هزار و ۴۲ نفر از مجموع مسافران خروجی که طی شبانه روز گذشته از مرز خسروی عازم عراق شده‌اند، ایرانی و ۲۷۷ نفر هم مسافر خارجی بوده است.

کرمی تصریح کرد: از مجموع  ۷ هزار و ۱۸۹ نفر مسافر ورودی نیز،  ۷ هزار و ۱۶۱ نفر ایرانی و ۲۸ نفر نیز به عنوان مسافر خارجی از طریق مرز خسروی طی ۲۴ ساعته گذشته وارد کشور ایران شده‌اند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1474716

مهمترین اخبار ایران و جهان: