نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 21:40

حرکت منطبق با برنامه جزو اصول کاری است

زنجان-استاندار زنجان گفت: حرکت منطبق با برنامه جزو اصول کاری است و تلاش می‌کنیم با این تفکر امور را پیش ببریم.

به گزاشر خبرنگار مهر، محسن افشارچی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری این استان که با حضور زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با بیان اینکه پیگیر مسائل هستیم و این عامل باعث شده گشایش‌هایی نیز نائل شود، گفت: حرکت منطبق با برنامه جزو اصول کاری است و تلاش می‌کنیم با این تفکر امور را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه تاکنون استان دوبار در شاخص‌های ارزیابی شده است که در پنج مورد استان زیر چهار و در سه مورد زیر یک شده است، افزود: باید تلاش و همت مضاعفی در ادامه مسیر داشته باشیم و در برخی موارد همچون تبصره ۱۸ بالای ۱۰۰ درصد پرداخت در استان ثبت شده است

افشارچی با بیان اینکه دو نوع پیگیری پایین‌دستی و بالادستی داریم؛ در حوزه مسکن هر هفته یک جلسه داشته و در مسائل ورود می‌کنیم و در همه پروژه‌ها این‌گونه است، ادامه داد: در پیگیری بالادستی نیز هیچ شانیتی برای خود قائل نیستم و پیگیر مسائل هستیم و این عامل باعث شده گشایش‌هایی نیز حاصل شود. خیلی از مسائل را با پیگیری می‌توانیم حل کنیم.

استاندار زنجان گفت: برای کسانی که سوار کشتی مدیریتی هستند، حرکت برنامه‌ریزی شده و سیستماتیک حایز اهمیت است و باید کاری کنیم تا تغییری نسبت به گذشته ایجاد شود. مملکت در جنگ اقتصادی است و باید متفاوت به مسائل نگاه کنیم.

افشارچی افزود: در استان اصل کار ما این بود که مسیر را طبق برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف طی کنیم و سال گذشته حرکتمان به صورت عدد محور بود، اما امسال پروژه محور کرده بودیم و وظایف مدیران بر این مبنا احصا شده است.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب خود به عنوان استاندار برتر، تاکید کرد: این موفقیت حاصل عنایت الهی و همکاری و هم افزاری مجموعه استانی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474060

مهمترین اخبار ایران و جهان: