نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 05:14

ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در دهدشت/ مرکز پزشکی هسته ای فعال شد

یاسوج_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در دهدشت پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمد زاده شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران، افزود: طی سفر وزیر بهداشت به استان پروژه‌های خوبی افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی دهدشت مطالبه ما در سفر وزیر بود، اظهار کرد: مقرر شد با حضور وزیر بهداشت، وزیر تعاون، رئیس سازمان تأمین اجتماعی و مجموعه استان جلسه‌ای پیرامون این پروژه برگزار و تصمیمات لازم گرفته شود.

احمد زاده از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به بیمارستان رجایی گچساران در سفر وزیر بهداشت خبر داد و گفت: در سفر وزیر بهداشت به استان از محل اعتبارات نفت و وزارت بهداشت مبلغ خوبی به بیمارستان شهید رجایی گچساران اختصاص یافت.

احمد زاده افزود: علیرغم اینکه هزینه تجهیز بیمارستان‌ها بالا است، وزیر بهداشت برای تجهیز بیمارستان‌های استان قول مساعد داد.

استاندار تصریح کرد: در این سفر برای بازسازی و تکمیل بیمارستان شهید رجایی گچساران مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد.

احمد زاده خاطرنشان کرد: با این اقدام از انحلال بیمارستان شهید رجایی جلوگیری شده و تجهیزات کامل مورد نیاز بیمارستان‌های نرگسی و شهید رجایی گچساران مصوب شد.

وی عنوان کرد. بخشی از اعتبار بیمارستان شهید رجایی گچساران با مساعدت وزارت بهداشت و بخش دیگری از محل وزارت نفت تأمین می‌شود.

استاندار با اشاره به بهره برداری از مرکز هسته‌ای با حضور وزیر بهداشت گفت: این مرکز با مساعدت وزارت بهداشت به پیشرفته‌ترین دستگاه هسته‌ای مجهز شد.

احمدزاده با بیان اینکه پروژه‌های بهداشت و درمان استان در مسیر تحول قرار گرفته است، گفت: کلنگ مرکز «رادیوتراپی» با حضور دکتر عین اللهی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زمین زده شد.

وی با اشاره به ساخت مرکز پیشرفته بیمارستانی پاتاوه گفت: با دستور وزیر مقرر شد مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شود تا پروژه در کمترین زمان ممکن احداث شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1482260

مهمترین اخبار ایران و جهان: