نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 08:37

۴۰۰ فعال خانه محلات قرارگاه اجتماعی البرز به کربلا می‌روند

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از اعزام بیش از ۴۰۰ نفر از ارکان خانه محلات قرارگاه اجتماعی استان البرز و زائر اولی‌ها به سفر کربلای معلی خبر داد.

محمدجواد کاظمینی، مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، از اعزام کاروان رهسپاران عصر ظهور از محلات هدف قرارگاه اجتماعی و از خانه‌های احسان با همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام «ره» البرز خبر داد و گفت: ثبت نام مدیران و مسئولان خانه محلات برای اعزام به کربلای معلی که از ابتدای سال آغاز شده پس از ثبت شبکه مردمی خانه محلات در سامانه محلات ۲۰۲۰ کشور و برگزاری چندین گردهمایی ملی روز دوشنبه هفته جاری به سفر عتبات عالیات اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای جهادی و انقلابی قرارگاه اجتماعی همواره در راستای توانمندسازی و تحول آفرینی در محلات کم برخوردار در کنار استانداری و سایر دستگاه ها تلاش کرده اند.

به گفته وی به دستور استاندار و اقدام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مدیران محلات، مسؤولین پهنه ها و شهرداران کوچه‌ها از محلات به این سفر پرفیض اعزام شدند.

سال گذشته نیز با دستور و پیگیری استاندار البرز ۲۰ محله کم برخوردار استان البرز تحت حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درآمده و یکی از برنامه.های پیاده شده در این محلات سفر زیارتی اربعین حسینی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1482460

مهمترین اخبار ایران و جهان: