نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 14:43

برگزاری مانورهای ساعت صفر افزایش می‌‎یابد

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از برنامه‌ریزی برای برگزاری مانورهای آمادگی بخش برای مقابله با بحران‌ها خبر داد و گفت: در این میان برگزاری مانورهای ساعت صفر هم به لحاظ کمی و کیفی افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس بابایی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان با تشریح وضعیت مدیریت بحران در 193 کشور عضو سازمان ملل اظهار کرد: در این میان 67 کشور سازمان و وزارتخانه مخصوص این موضوع را دارند که ایران در بین کشورهای دارای ستاد که نیازمند هماهنگی بین بخشی است قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با تاکید بر پیگیری امور برای ایجاد آمادگی در راستای پاسخگویی به نیازها در مواقع بروز بحران افزود: در این راستا درخواست همکاری به ارگان‌ها ارائه شده است.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری مانورهای آمادگی بخش برای مقابله با بحران‌ها خبر داد و گفت: برگزاری مانورهای ساعت صفر هم  به لحاظ کمی و کیفی افزایش می‌یابد.

بابایی با تاکید بر پرهیز از روزمرگی برای مواجه با بحران‌ها در حوزه مدیریت بحران افزود: در این حوزه توجه به هوشمندسازی امور هم باید مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان تاکید کرد: بر اساس ابلاغیه کشوری، لای‌روبی نهرهای داخل شهری با شهرداری و بیرون شهر با آب منطقه‌ای است که باید به مانند گذشته این رویه ادامه یابد.

همچنین در این جلسه روح‌الله حسنی، مدیرکل جهاد کشاورزی استان زنجان گزارشی از اعتبارات مصوب و پرداخت شده در مواقع بروز بحران‌هایی مانند حشکسالی را ارائه کرد و گفت: از یک هزار و 628 میلیارد اعتبار مصوب فقط 48 میلیارد پرداخت شده است.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان زنجان ادامه داد: از 131 میلیارد تومات اعتبار مصوب در برنامه توسعه ششم هم 97 میلیارد تومان پرداخت شده است.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1493060

مهمترین اخبار ایران و جهان: