نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 12:43

۱۸ مصدوم و یک کشته در حوادث آزاد راه ساوه- تهران

ساوه- رئیس اورژانس ساوه گفت: بامداد امروز وقوع سه حادثه رانندگی در آزاد راه ساوه - تهران یک کشته و ۱۸ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام صیدی اظهار داشت: حادثه اول در ساعت پنج دقیقه بامداد در آزادراه ساوه تهران بعد از رودخانه شور روبروی سرزمین ایرانیان در اثر تصادف زنجیره‌ای ۶ دستگاه خودرو رخ داد که ۱۳ مصدوم به همراه داشت.

وی اضافه کرد: از این تعداد مصدوم ۹ نفر توسط چهار کد عملیاتی اورژانس ۱۱۵ ساوه و رباط کریم به بیمارستان حضرت فاطمه رباط کریم منتقل و چهار نفر دیگر در محل درمان شدند.

صیدی افزود: حادثه دوم این آزاد راه نیز نرسیده به رودخانه شور روبروی سرزمین ایرانیان لاین به سمت تهران در ساعت ۲۹ دقیقه بامداد در اثر برخورد خودرو سواری ۲۰۶ با پژو پارس به وقوع پیوست که منجر به مصدومیت پنج تن شد.

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی و پیش بیمارستانی ساوه یادآور شد: هر پنج مصدوم این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان حضرت فاطمه (س) رباط کریم منتقل شدند.

وی گفت: حادثه سوم در آزاد راه ساوه - تهران ۱۰ کیلومتر بعد از پل اتوبان الغدیر لاین به سمت تهران در در ساعت ۳:۳۰ در اثر برخورد خودروی کامیون با گاردریل رخ داد که منجر به فوت راننده کامیون در محل حادثه شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1421360

مهمترین اخبار ایران و جهان: