نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 08:56

پایان کار اسکواش «گرگان جونیور» با معرفی نفرات برتر

رقابت‌های قهرمانی اسکواش «گرگان جونیور» که به مدت سه روز در خانه اسکواش گرگان برگزار شد، با معرفی نفرات برتر در دو بخش آقایان و بانوان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مسابقات فینال اسکواش «گرگان جونیور» پس از سه روز رقابت در خانه اسکواش گرگان در بخش‌های دختران و پسران برگزار شد.

در بخش پسران «سامیار صفری» از گیلان با کسب پیروزی مقابل «مصطفی احراری» از خراسان جنوبی قهرمان رده سنی زیر ۱۱ سال شد و «امیررضا الوان‌ساز» از یزد نیز «رایان گلابیان» از تهران را از پیش رو برداشت و قهرمان رده سنی زیر ۱۳ سال شد.

در رده سنی زیر ۱۵ سال نیز «باربد چاوشب» از گیلان با پیروزی مقابل «فرزاد حق‌خواه» از خراسان‌جنوبی به مقام قهرمانی دست یافت، «محمد چنگانیان» از اصفهان نیز با برتری مقابل «محمدصالح آقاخانی» از مرکزی مقام قهرمانی رده سنی زیر ۱۷ سال را کسب کرد.

در رده سنی زیر ۱۹ سال «امیرحسین رضازاده» از خوزستان با پیروزی مقابل «کوشا فدایی» از گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش دختران در رده سنی زیر ۱۹ سال «نرگس سلطانی» از  استان گلستان با پیروزی مقابل «فاطمه فلاحتی» از استان یزد بر سکوی نخست ایستاد.

«پارمین نکوپایان» از استان تهران نیز با برتری مقابل «ثمین حسن پور» از استان فارس  قهرمانی رده سنی زیر ۱۷ سال را به نام خود ثبت کرد.

در رده سنی زیر ۱۵سال نیز «پرنیان نجفی» از اصفهان با پیروزی مقابل «عسل محمدی» از استان مرکزی به مقام قهرمانی دست یافت.

«باران روحانی» از آذربایجان غربی نیز «هستی امیدی بیدگلی» از اصفهان را از پیش رو برداشت و قهرمانی رده سنی زیر ۱۳ سال لقب گرفت.

در نهایت نیز «ترنم کارگر حاجی آبادی» از یزد با کسب پیروزی مقابل «هلما جوهری» از اصفهان قهرمان رده سنی زیر ۱۱ سال شد.

در رقابت‌های اسکواش گرگان جونیور ۲۳۷ ورزشکار دختر و پسر از کشورهای ایران و عراق در پنج رده سنی ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال در این مسابقات که در تقویم کنفدراسیون اسکواش آسیا به ثبت رسیده از تاریخ ۱۰ الی ۱۳ مرداد به میزبانی خانه اسکواش گرگان به رقابت پرداختند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1426260

مهمترین اخبار ایران و جهان: