نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 15:23

مدیرعامل شمس‌آذر: تاج و کمیته‌های فدراسیون فوتبال چه کمکی به ما کردند؟

مدیرعامل باشگاه شمس آذرقزوین به انتقاد از هجمه‌های اخیر علیه این باشگاه پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهاب زندی در مورد اینکه آیا کارت بازی بازیکنان شمس آذرقزوین صادر شده، اظهار داشت: بله، فعلا عوامل باشگاه نزد طاهری هستند. امروز کارت ها صادر می‌شود و همه بازیکنانی که گرفتیم ان‌شاالله مشکلی ندارند.

مدیرعامل شمس آذرقزوین در مورد شکایت از بازیکن غیرمجاز این تیم در فصل گذشته لیگ دسته اول و اینکه گفته می‌شود ممکن است فصل جدید لیگ برتر را با 15- امتیاز شروع کنند، گفت: تمرکز زیادی روی این بحث ندارم. برایم هم مهم نیست. اگر حق ماست، کم کنند اما اینکه فکر کنند با کسر امتیاز ما تمرکزمان را از دست می‌دهیم یا انصراف می‌دهیم، اصلا چنین چیزی وجود ندارد. به مردم خوب قزوین این نوید را می‌دهم که تیم خوبی را روانه مسابقات می‌کنیم و جلوی تمام مشکلات تمام قد می‌ایستیم.

وی در مورد اینکه آیا با این اتفاق سعید دقیقی (سرمربی شمس آذر) استعفا خواهد داد، عنوان کرد: نه، چنین چیزی صحت ندارد. تمام بازیکنان، مربیان و عوامل با تمام وجود در بازی‌ها شرکت می‌کنند. به بازیکنان گفتم هر مشکبی بود نگران نباشند. تیم می‌خواهد بیفتد این با ما، در بازی‌ها خودتان را نشان بدهید.

زندی در خصوص اینکه این ماجرا چگونه لو رفته، گفت: باید از باشگاه سایپا و حسین پور گله کنم. ما هیچ دشمنی با هم نداریم. احقاق حق است. شما دنبالش هستید و ما هم منکرش نیستیم ولی اینکه هر دقیقه هر باشگاهی را شانتاژ کنید، زنگ بزنید بگویید به ما وکالت بدهید از طرف شما برویم شکایت کنیم. شما باید حق خودتان را دنبال کنید. اگر کسر 3 امتیاز کردند و به شما امتیاز دادند که نوش جانتان، هیچ مشکلی نیست. بیانیه می‌دهند که کمیته استیناف اینطور، کمیته استیناف چکار کرده برای شمس آذر؟ بدترین حالت و تنبیه اجرا شده، کسر 3 امتیاز، به دنبال چه هستید؟

مدیرعامل شمس آذر در مورد اینکه گفته می‌شود شکایت جدید از جانب 5-4 باشگاه مطرح شده، اظهار داشت: بله در جریان همه هستم. ون پارس، شهرداری همدان، چوکا تالش و چادرملو هستند. به آن‌ها هم وعده وعیدهایی داده شده که شاید اتفاقی بیفتد. با آن باشگاه‌ها هم هیچ مشکلی نداریم. به والله ناراحت نیستم ولی چقدر مصاحبه؟ مصاحبه برای چه؟ یا می‌شود یا نمی‌شود. صدبار مصاحبه ندارد. هر برنامه تلویزیونی و شبکه می‌زنید آنجا است! من فکر می‌کنم می‌خواهند در انتخابات مجلس شرکت کنند!

زندی تصریح کرد: ابوالقاسم پور و دیگر دوستان برای من عزیز هستند. می‌گویند کمیته استیناف مهربانی کرده، چه مهربانی داشته؟ این کمیته دستش باز بوده که نگاه کند اگر باشگاه در آن جعل دخیل نبوده، اگر لیگ تمام شده باشد باشگاه را جریمه مالی کند. بالاترین جریمه، جریمه مالی و انضباطی بوده که هر دو را اعلام کردند. مهدی تاج، کمیته‌های استیناف و انضباطی چه کمکی کردند؟ بدتر از این حالت می‌افتاد؟ می‌خواستند تیم را بیندازند؟ این که اصلا امکان پذیر نبود. قانون صراحتا در ماده 61 می‌گوید اگر لیگ تمام شود کسر امتیاز برای فصل بعد است.

وی افزود: ناراحتم و از آقایان گله دارم. می‌خواهید در انتخابات مجلس شرکت کنید که هر دقیقه در تمام برنامه‌ها هستید؟ منظورم حسین پور است. در دیدار دوستانه به او گفتم اگر حق شما این باشد به شما بدهند نوش جانتان، مگر قرار است با هم دشمنی کنیم؟ چرا این همه دشمنی؟ یک بازی می‌بازید 3 امتیاز است. یا به شما می‌دهند یا به ما، کمیته انضضباطی و کمیته استیناف هستند. این همه تهمت... ببینید باشگاه سایپا سال گذشته چند بیانیه داده است. با چند باشگاه دعوا کرده؟ شمس آذر را ببینید سال گذشته با چند باشگاه دعوا کرده و در نتیجه چند بازی با داوری ذینفع بوده؟ تیم با 5 بازی مانده صعود کرده، 5 بازی را بردیم و فوتبال پاک را نشان دادیم.

مدیرعامل شمس آذر گفت: اصلا شک نکنید دوستان به دنبال ضربه زدن به شهر قزوین، تیم شمس آذر و بنده هستند. اگر با من مشکلی دارند، من ناراحت نیستم. حاضرم به خاطر شمس آذر کنار بروم ولی یک شهر و یک استان را می‌زنید. یک نفر نیست. در سال اول فوتبالی بالا آمده است. به خداوندی خدا قسم ما در هیچ زمینه‌ای یک قدم کج برای این تیم برنداشتیم. اجازه ندادم یک نفر بیانیه بدهد یا حرف بزند. به جسین پور اعلام می‌کنم نیازی به این همه هجمه و دعوا نیست. حقتان بود نوش جانتان، حقتان هم نبود اجازه بدهید تیم یک شهر با آرامش کار کند.

وی در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه خانگی شمس آذر قزوین، عنوان کرد: در این رابطه باید از استاندار، رئیس هیات فوتبال و رئیس اداره ورزش و جوانان تشکر ویژه کنم. واقعا سنگ تمام گذاشتند. مطمئن باشید بازی ما در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1429060

مهمترین اخبار ایران و جهان: