نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 20:54

استاندار اصفهان:آیت الله رحیمیان، اصفهان را به قطب قابل اعتماد برای امام(ره) تبدیل کرد

استاندار اصفهان به مناسبت رحلت آیت الله حاج شیخ رحیمیان در پیامی با اشاره به فعالیت‌های بارز این عالم ربانی تسلیت خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در پیامی رحلت آیت الله حاج شیخ یدالله رحیمیان تسلیت گفت. این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال عالم وارسته و مجاهد فی سبیل الله حضرت آیت الله حاج شیخ یدالله رحیمیان دستجردی ضایعه بزرگی است که در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان بر خطه مؤمنان عزادار حسینی اصفهان نشست.
این عالم سخت کوش علاوه بر تدریس در حوزه علمیه و تربیت سربازان ولی الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، با تلاشی وصف‌ناشدنی مجاهدتی را از آغازین روزهای حرکت انقلابی امام راحل آغاز کرد و اصفهان را به قطب قابل اعتماد برای آن امام فرزانه تبدیل نمود.
پس از انقلاب نیز با پیروی از آن پیرمراد همواره در صفوف جوانان انقلابی به عنوان یاور و ملجأ جوانان پرشور شرکت داشت و لحظه ای از پیروی و حمایت رهبر فرزانه انقلاب دست بر نداشت.
اینجانب این ضایعه بزرگ را به محضر امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری(حفظه الله) و حوزه‌های علمیه و بیت شریف آن فقید سعید و نیز فرزند برومند ایشان حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد حسن رحیمیان تسلیت و تعزیت عرض نموده، رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان(علیه السلام) برای آن شخصیت وارسته مسئلت دارم.

پایان پیام/۶۳۱۳۸/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1410516

مهمترین اخبار ایران و جهان: