نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 10:21

درخواست بررسی لایحه حجاب در کمیسیون ویژه هفته آینده در مجلس به رای گذاشته می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: احتمالا درخواست ۸۵‌ای شدن لایحه عفاف و حجاب در جلسه هفته آینده مجلس به رای گذاشته می‌شود و در صورت موافقت نمایندگان با این درخواست، کمیسیون ویژه‌ای برای بررسی لایحه عفاف و حجاب تشکیل می‌شود.

احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره پیشنهاد تعدادی از نمایندگان برای بررسی لایحه عفاف و حجاب براساس اصل 85 قانون اساسی گفت: با توجه به اینکه بیش از 15 نفر از نمایندگان درخواستی را ثبت کردند که لایحه عفاف و حجاب براساس اصل 85 قانون اساسی بررسی شود، در جلسه علنی امروز این درخواست توسط هیئت رئیسه اعلام وصول خواهد شد.

وی افزود: احتمالا درخواست 85‌ای شدن لایحه عفاف و حجاب در جلسه هفته آینده مجلس به رای گذاشته می‌شود و در صورت موافقت نمایندگان با این درخواست، کمیسیون ویژه‌ای برای بررسی لایحه عفاف و حجاب تشکیل می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: سازوکار پیشنهادی برای کمیسیون مشترک بررسی لایحه عفاف و حجاب به این صورت است که نفرات عضو در آن باید از میان 3 کمیسیون قضایی و حقوقی، فرهنگی و احتمالا کمیسیون اجتماعی باشند.

به گزارش تسنیم، صبح امروز موضوع لایحه عفاف و حجاب محور هم فکری و هم اندیشی فراکسیون انقلاب اسلامی بود و در این جلسه، نمایندگان با 85 شدن این لایحه موافقت کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1428360

مهمترین اخبار ایران و جهان: