نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 16:41

صادرات البرز به یک میلیارد دلار می‌رسد

استاندار البرز گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم که با شکوفایی تولید و تجارت استان، بتوانیم صادرات البرز را به یک میلیارد دلار برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، صبح امروز در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی پیام در البرز، با اشاره به روند دیدارها و جلسات با بخش خصوصی، گفت: علاوه بر دیدارهای انفرادی با فعالان اقتصادی استان، جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی یک هفته در میان به صورت منظم و مستمر تشکیل می شود. 

وی ادامه داد: بسیاری از موضوعات و موانع مطرح شده را در ابعاد استانی رسیدگی و حل می کنیم و مسائل کلان را نیز به مراجع مربوطه انتقال می دهیم.

عبداللهی گفت: در راستای بررسی و احصا موانع منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز با توجه به اینکه واحدهای تولیدی مطرح و موثری را در دل خود جای داده، جلسات ویژه به صورت هفتگی و ماهانه تشکیل خواهیم داد.

وی افزود: بر این باور هستم که با تلاش و جدیت و تعامل دوسویه بین فعالان اقتصادی و دولت، بخش بزرگی از دغدغه‌های موجود برطرف خواهد شد.

استاندار البرز گفت: اکنون حدود ۳۰۰ میلیون دلار صادرات از استان داریم که علیرغم ظرفیت های استان، سهم ناچیزی در کشور است.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته درصدد هستیم که با شکوفایی تولید و تجارت استان، بتوانیم صادرات البرز را به یک میلیارد دلار برسانیم.

پیش از این نشست نیز معاون حقوقی رئیس جمهور با همراهی استاندار البرز و نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد از یک واحد تولید در حوزه دیجیتال دیدن کردند و از نزدیک به بررسی موانع و مشکلات آنها پرداختند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1427360

مهمترین اخبار ایران و جهان: