نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 18:10

پائیز بخشی از بزرگراه شمالی زیربار ترافیک می‌رود

شهردار کرج از بهره‌برداری ۶ کیلومتر دیگر از پروژه بزرگراه شمالی ظرف ۲ ماه آتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد کیانی، شهردار کرج، ظهر امروز ضمن بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در استان البرز، که مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار صورت گرفت، با بیان اینکه هفت پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگ در کلانشهر کرج اجرایی می‌شود، گفت: امسال عمرانی ترین سال تاریخ شهرداری کرج خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پروژه بزرگراه شمالی با جدیت در حال تکمیل است، افزود: ظرف دو ماه آینده ۶ کیلومتر از بزرگراه شمالی راه زیر بار ترافیک خواهیم بود.

شهردار کرج در ادامه با بیان اینکه هر ایستگاه مترو امروز‌ ۸۰۰ میلیارد تومان صرف هزینه دارد، یادآور شد: یک ایستگاه ظرف ۲ ماه آینده و تا پایان سال به ایستگاه شهید سلطانی خواهیم رسید.

کیانی در بخش دیگری به نهضت آسفالت در سطح کلانشهر کرج اشاره کرد و افزود: بودجه ۶ هزار و ۱۰۰ میلیاردی کرج به بیش از ۹ هزار میلیارد افزایش یافته است. این در حالی است که در سال‌های گذشته تحقق بودجه به سختی اتفاق می‌افتاد.

وی تصریح کرد: اینکه ما نتوانستیم آنطور که باید و شاید اخبار را به گوش مردم برسانیم اما از خبرگزاری فارس خواهشمند است با رویکردی که دارد ما را همراهی و حمایت کند.

شهردار کرج با بیان اینکه خواهشمندیم هم افزایی میان خبرنگاران شهرداری و خبرگزاری فارس بیشتر شود، اضافه کرد: با این تفاسیر می‌توانیم در مسیر آگاه سازی جامعه و القای امیدآفرینی نقش مهمی ایفاکنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1436016

مهمترین اخبار ایران و جهان: