نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 19:58

مردم انتظار ثبات در قیمت‌ها را دارند

اهواز- استاندار خوزستان گفت: مردم انتظار ثبات در قیمت‌ها را دارند و ما هم تاکید داریم که برای نظارت و کنترل قیمت‌ها باید اقدامات موثرتری انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز پنجشنبه در نشست با نمایندگان اصناف و بازاریان استان خوزستان اظهار کرد: این جلسه در راستای هم افزایی و طرح نظرات و مشکلات اصناف و بخش خصوصی بود؛ اصناف در مقاطع مختلف همچون دفاع مقدس، سیل، کرونا، مراسم مذهبی، اربعین و… همواره در کنار مردم و مسئولان بوده‌اند.

وی افزود: طبعاً مردم انتظار ثبات در قیمت‌ها را دارند و ما هم تاکید داریم که سازمان تعزیرات، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بازرسی اتاق اصناف و دیگر نهادهای نظارتی برای نظارت و کنترل قیمت‌ها باید اقدامات موثرتری را انجام دهند.

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین در خصوص مالیات و مالیات بر ارزش افزوده مباحثی مطرح که بخشی از آن توسط مسئولان مربوطه تشریح و پاسخگویی به بخش دیگری از مباحث به جلسه آینده موکول شد.

حسینی محراب بیان کرد: در خصوص بازگشایی خیابان امام در اهواز و معضل دست‌فروشان، مشکلات میدان الغدیر و همچنین مسائل آهن فروشان و بنک‌داران که محل نامناسبی در اختیار آنها قرار داده شده به‌گونه‌ای که ناگزیر هستند مواد غذایی را در کنار کارخانه کربن و فولاد بفروشند مورد بحث قرار گرفت که بررسی‌های بیشتر تا رسیدن نتیجه و حل این مشکلات ادامه خواهد داشت.

استاندار خوزستان گفت: برای بازگشایی مسیرهایی که توسط شورای ترافیک استان بسته شده نیز قرار است با حضور اصناف مورد بررسی مجدد قرار گیرد و طبق بررسی‌ها و نظرات کارشناسی در این خصوص تصمیمات لازم اتخاذ شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436060

مهمترین اخبار ایران و جهان: