نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 13:46

تحقق ۳۶ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان تویسرکان

همدان- فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: تعهد اشتغال سال جاری شهرستان تویسرکان ۱ هزار ۵۸۰ نفر بود که تا کنون ۳۶ درصد تعهد اشتغال در سال جاری محقق شده است.

حسین افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شهرستان تویسرکان ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان طرح در حال تکمیل و توسعه وجود دارد همچنین مبلغی بالغ بر ۳,۵۰۰ میلیارد تومان در خارج از محدوده شهرک‌های صنعتی شهرستان مانند مهان کاغذ در حال انجام است.

وی یادآور شد: شهرستان تویسرکان در سال گذشته رتبه اول اشتغال استان را به خود اختصاص داده است که رمز موفقیت، اشتغال طرح‌های توجیه دار و متقاضیان دارای اهلیت بوده است و باید تلاش کنیم این رتبه و سهم تغییر نکند.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌ها و مدیران شعب بانک‌ها باید ارتباط بهتر و تنگاتنگی با هم داشته باشند و کارها به نیروهای زیر دست واگذار نشود.

افشاری از ثبت ۵۷۰ شغل در سامانه رصد نام برد و متذکر شد: صف انتظار برای وام‌های ازدواج آسان شده و تا ابتدای مهرماه افراد دیگر در صف انتظار نخواهند ماند.

وی از رصد دائم مدیران شهرستان تویسرکان سخن گفت و افزود: یک رئیس بانک که تعمدا کارشکنی کرده بود تعویض شده است ولی خوشبختانه در این موارد مشکل دیگری وجود نداشته است.

فرماندار تویسرکان تصریح کرد: حجم سرمایه گذاری در سطح شهرستان تویسرکان بسیار خوب است و طرح مناسب و توجیه طرح اساس یک سرمایه گذاری موفق و مطلوب است.

افشاری خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال توسط رهبر انقلاب اسلامی اولویت شهرستان بر پایه رشد، تولید و مهار تورم برنامه ریزی شده است امر با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی امکان پذیر است که باعث کاهش تورم و افزایش تولید و اشتغال خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1435516

مهمترین اخبار ایران و جهان: