نیوز سیتی!
27 تیر 1402 - 09:36

چاروسایی‌ها از معاون رئیس‌جمهور و معاون وزیر جهاد چه خواستند؟

معاون امور بانوان ریاست جمهوری و معاون وزیر جهاد به چاروسا سفر کردند که مردم و مسئولان بخش از آن‌ها تواقعاتی داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، در ادامه برنامه های حضور ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت در کهگیلویه و بویراحمد، هر یک از معاونین و نمایندگان وزیران در یکی از بخش ها و شهرستان ها حضور پیدا کردند.

بخش چاروسا که یکی از بخش های بزرگ استان بود هم از این موارد بی نصیب نبود و معاون امور بانوان ریاست جمهور در این حاضر شدند و مشکلات بانوان این بخش را بررسی کردند.

خزعلی معاون امور بانوان در جمع بانوان شهر قلعه رئیسی حاضر شدند و مشکلات آنها را بررسی کردند.

مجید موسوی مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل امور استان‌ها هم از دو بخش چاروسا و دیشموک در جمع مردم این مناطق حاضر شدند.

مردم بخش چاروسا از مسئولین کشوری استقبال باشکوهی داشتند و در ورودی شهر قلعه رئیسی از این مسئولین استقبال کردند.

در این برنامه ها امام جمعه قلعه رئیسی، بخشدار چاروسا و اعضای شورای شهر هم به بیان مشکلات مردم پرداختند.

امام جمعه دهدشت، فرماندار کهگیلویه و مسئولین شهرستان معاون رئیس جمهور و معاون وزیر جهاد کشاورزی را همراهی می کردند.

بخشدار چاروسا در حاشیه حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی به بخش چاروسا به مشکلات کشاورزان پرداخت و گفت: ایجاد سد مهمترین خواسته مردم چاروساست که می تواند مشکلات زیادی از کشاورزان را برطرف کند.

ایزدخواه بیان کرد: در سالهای گذشته به کشاورزان این منطقه کم مهری شد که امیدواریم در دولت مردمی تلاشی صورت بگیرد تا مشکلات کشاورزان پیگیری شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم مسئولینی که حضور پیدا کردند موضوع جاده ارتباطی این بخش به شهرستان را به اطلاع ریاست جمهور برسانند تا مشکلی که سالها پا برجا مانده است برطرف شود.

ایزدخواه همچنین در نشست با معاون ریاست جمهور در امور بانوان خواستار توجه به اشتغال بانوان شد و گفت: در سالهای گذشته به امور بانوان این بخش کم توجهی صورت گرفت و در زمینه کشاورزی، اشتغال، اجتماعی و فرهنگی حق بانوان این منطقه داده نشد که امیدواریم حق آنها محقق و داده شود.

وی خواستار ایجاد راه اندازی بازارچه صنایع دستی بانوان در قلعه رئیسی شد.

علی الهامی رئیس آموزش و پرورش چاروسا در نشست با معاون رئیس جمهور به مشکلات دانش آموزان دختر چاروسا اشاره و گفت: خوابگاه دخترانه در این شهر وجود دارد اما کمبود امکانات داریم که نیاز است به آنها توجه شود.

الهامی از معاون ریاست جمهوری خواست تا برای وسایل نقلیه این اداره که اخیرا هم تصادف کردند فکری کنند و برای رفع مشکلات آنها چاره اندایشی کنند.

فاطمیان رئیس شورای شهر قلعه رئیسی هم به مشکلات کشاورزان شهر قلعه رئیسی اشاره و خواستار توجه به موضوع کشاورزی، کشاورزان شد.

وی افزود: زمین های کشاورزی حاصلخیز مناسبی در این منطقه وجود دارند که هیچ به آنها توجه نشد و امیدواریم به این زمین ها توجه شود.

فاطمیان در نشست با امور بانوان هم خواستار راه اندازی پارک بانوان در قلعه رئیسی شد.

 

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1367460

مهمترین اخبار ایران و جهان: