نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 10:14

صهیونیست‌ها نسبت به وقوع جنگ داخلی در اراضی اشغالی نگران هستند

نتایج نظرسنجی صورت گرفته در اراضی اشغالی نشان می‌دهد، صهیونیست‌ها نسبت به وقوع جنگ داخلی در سایه بحران سیاسی جاری در رژیم صهیونیستی نگران هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عرب ۴۸، نتایج یک نظرسنجی صورت گرفته در اراضی اشغالی توسط شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، نشان می‌دهد ۵۶ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی، نسبت به وقوع جنگ داخلی در اراضی اشغالی، نگران هستند.

بر اساس این گزارش، ۲۸ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی مذکور به فکر ترک اراضی اشغالی هستند. اکثریت شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که در صورت برگزاری انتخابات در اراضی اشغالی، اردوگاه وابسته به بنی گانتز، بیشترین تعداد کرسی را به دست خواهد گرفت و حزب لیکود وابسته به نتانیاهو، در رتبه بعدی خواهد بود.

۵۴ درصد از شرکت کنندگان نیز اعلام کردند که سخنان نتانیاهو در خصوص اینکه به دنبال دستیابی به یک راهکار میانه برای حل بحران سیاسی در رژیم صهیونیستی است را باور نمی‌کنند.

پیش از این، «محمد وتد» رئیس دانشکده حقوق شهر صفد در اراضی اشغالی و تحلیلگر پژوهشگاه امنیت رژیم صهیونیستی، تاکید کرده بود: من وقوع یک کودتای نظامی علیه کابینه بنیامین نتانیاهو را بعد از تصویب لایحه جنجالی اصلاحات قضائی، پیش بینی می‌کنم.

وی اضافه کرد: اگر دادگاه عالی اسرائیل مصوبه پارلمان را مبنی بر محدود کردن اختیارات این دادگاه رد کند، و در صورت درگیری و تنش میان دستگاه قضا و پارلمان، وقوع این کودتا بعید نیست.

در همین راستا، «ایهود اولمرت» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی به تازگی، درباره اوضاع متشنج اراضی اشغالی، تاکید کرد: ما به سمت یک جنگ داخلی در حرکتیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1404560

مهمترین اخبار ایران و جهان: