نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 14:06

هفته فرهنگی نماز با محوریت مدارس در خراسان شمالی برگزار می‌شود

بجنورد- مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی از برگزاری هفته فرهنگی و آموزشی نماز در استان خبر داد و گفت: برنامه‌ها با محوریت مدارس و دانش‌آموزان خواهد بود.

حجت الاسلام رضا احمدی فر در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری هفته فرهنگی و آموزشی نماز ستاد خراسان شمالی با حضور اساتید مرکز تخصصی نماز مشهد مقدس خبر داد.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی ادامه داد: با توجه به ضرورت برگزاری نشست‌های فرهنگی در مدارس سطح استان ویژه دانش آموزان و خانواده‌ها، با بهره گیری از اساتید مرکز تخصصی نماز مشهد و قم نشست‌های تخصصی در شهرستان شیروان و مرکز استان برگزار می‌شود.

وی از سایر برنامه‌های هفته فرهنگی ستاد استان نام برد و افزود: علاوه بر برگزاری چندین نشست دانش آموزی و خانواده در مدارس، برگزاری کارگاه آموزشی ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی، نشست‌های دانشجویی، نشست‌های هم اندیشی شیوه‌های جذب نوجوانان به نماز ویژه تشکل‌های دانش آموزی و نشست‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی ویژه زندانیان استان از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی نماز در استان می‌باشد.

احمدی فرد در پایان از استقبال خوب مدارس استان جهت برگزاری این نشست‌ها خبر داد و گفت: با حضور اساتید مرکز تخصصی نماز و همچنین اساتید بومی استان امیدواریم تا این نشست‌ها با حداکثر تأثیرگذاری در بین مخاطبان بخصوص دانش آموزان انجام گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 930361

مهمترین اخبار ایران و جهان: