نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 20:29

کاله مازندران جایگاه دومی لیگ برتر بسکتبال را حفظ کرد

آمل- تیم کاله مازندران در روزی که برای نخستین بار در مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال، از حمایت تماشاگران بهره برد، برابر تیم آویژه صنعت مشهد صاحب پیروزی شد و جایگاه دومی لیگ را حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم کاله مازندران در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور عصر پنجشنبه درسالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) آمل میزبان تیم آویژه صنعت مشهد بود و در پایان با پیروزی ۸۰ بر ۶۴ پیروز شد و دو امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کرد.

در این مسابقه پس از گذشت ۱۴ هفته بازی‌های لیگ، پای تماشاگران آملی به سالن ورزشی پیامبر اعظم این شهر برای تماشای بازی‌های بسکتبال باز شد. شاگردان علی آرزومندی در تیم کاله مازندران در این دیدار هم همانند چند بازی گذشته در هر چهار دست این مسابقه تیم برتر میدان بودند و در نهایت با اختلاف ۱۶ امتیازی پیروز میدان شدند.

تنها نماینده مازندران دراین رقابت‌ها، در حالی دوازدهمین پیروزی این فصل خود را با همراهی تماشاچیان خود جشن گرفت که سرمربی تیم ملی نوجوانان هم حضور داشت.

کاله مازندران با کسب ۲ امتیاز بازی برابر تیم آویژه صنعت مشهد ۲۵ امتیازی شد و رده دومی خود را در جدول رده بندی این مسابقات حفظ کرد. تیم کاله در هفته پانزدهم این رقابت‌ها روز دوشنبه ۲۸ آذر در بازی بیرون از خانه میهمان تیم صنعت نفت آبادان است.

رقابت‌های لیگ برتربسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۲ تیم درحال برگزاری است و تیم کاله تنها نماینده مازندران دراین رقابت هااست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 913217

مهمترین اخبار ایران و جهان: