نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 10:27

بسیج جامعه پزشکی در مناطق حضور بیشتری خواهد داشت

کرمانشاه- رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: بسیج جامعه پزشکی در مناطق حضور بیشتری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم چشمی صبح پنجشنبه در دیدار با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اظهار کرد: ما در روزهای حساس و سختی به سر می بریم و چالش بزرگی را پشت سرگذاشتیم، برنامه‌ای که دشمن برای ما داشت در چهار دهه قبل هم پیاده کرده اما با همراهی و همدلی مردم همیشه با شکست مواجه شده است.

وی افزود: در بحث جهاد تبیین باید بیشتر فعالیت کنیم، هم در راستای جهاد تبیین تئوری که بیانگر اهداف مقدس نظام و انقلاب و مبنی بر اعتقادات از جمله کمک به مستضعفین، برقراری عدالت و استقلال طلبی است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور تصریح کرد: متأسفانه در بحث جهاد تبیین عملی کوتاهی شده و کارآمدی نظام در حوزه‌های مختلف به خوبی تبیین نشده است.

چشمی اضافه کرد: به عنوان مثال در حوزه پزشکی و سلامت در کشور در مقایسه با پیش از انقلاب پیشرفت‌های بسیار چشمگیری داشته‌ایم به گونه‌ای که قبل از انقلاب پوشش بیمارستانی در کشور تنها ۳۵ درصد بود و این در حالی است که اکنون بالای ۹۷ درصد کشور از خدمات و پوشش بیمارستانی بهرمند هستند.

وی عنوان کرد: اهداف متعالی بسیج در راستای تعالی نظام و انقلاب است و در حوزه‌های مختلف همواره حامی و همراه مردم به ویژه در مناطق محروم است و نهایت تلاش خود را در برقراری عدالت در حوزه بهداشت و سلامت در کشور دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 912161

مهمترین اخبار ایران و جهان: