نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 09:37

گاز ۱۰ سازمان دولتی پرمصرف در کرمانشاه قطع شد

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: به دنبال اجرای طرح پایش دمای سازمان‌های دولتی در کرمانشاه، گاز ۱۰ سازمان دولتی قطع شد.

ناصر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به طرح پایش دمای ادارات و سازمان‌های دولتی و عمومی در استان، اظهار داشت: به منظور مصرف بهینه گاز و با تلاش مستمر 26 اکیپ بازرسی شرکت گاز استان کرمانشاه، از شروع این طرح از تاریخ 13 آذرماه تاکنون 1606 مورد بازدید و پایش دمای نهادهای دولتی، مدارس، مساجد و حسینیه‌های سطح استان کرمانشاه انجام شده است.

وی عنوان کرد: اکیپ‌های بازرسی گاز استان به صورت روزانه و ایام تعطیل در تمام شهرهای استان از ادارات و سازمان‌های دولتی بازدید و در جریان پایش‌های انجام شده تاکنون به 75 نهاد دولتی و عمومی به علت عمل نکردن به بخشنامه‌های ابلاغی شرکت گاز در خصوص رعایت دمای 18 درجه سانتیگراد در فضای ادارات اخطار داده شده است. 

حسینی با بیان اینکه در جریان این بازرسی‌ها 11 مورد ممانعت از ورود اکیپ‌های شرکت گاز رخ داده که در صورت تکرار با آن‌ها برخورد خواهد شد، گفت: تاکنون گاز 10 سازمان به دلیل عدم توجه به اخطارها قطع شده است. 

وی افزود: تمام نهادها و سازمان‌های دولتی باید به منظور رعایت مصرف بهینه سیستم‌های گرمایی را یک ساعت قبل از شروع ساعات اداری روشن و یک ساعت قبل از پایان وقت اداری و در ایام تعطیل خاموش کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 921361

مهمترین اخبار ایران و جهان: