نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 21:36

برگزیدگان سی و سومین جشنواره تئاتر استانی فردا معرفی می شوند

بیجار- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استانی عصر چهارشنبه به میزبانی شهر بیجار برگزار می شود.

علی اصغر دریایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از امروز داوری هفت اثر نمایشی از هنرمندان استان کردستان در این رویداد آغاز شده است و فردا چهارشنبه مراسم اختتامیه این رویداد هنری در شهر بیجار برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزیدگان این رویداد هنری در چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور خواهند یافت.

دریایی خاطرنشان کرد: سی و سومین رویداد هنری تئاتر استانی کردستان با حضور آثاری از هنرمندان سراسر استان در شهر بیجار برگزار می‌شود و اختتامیه این رویداد بعد از ظهر روز چهارشنبه با حضور کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر بیجار برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار داشت: با توجه به ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) از برگزاری این رویداد با سبک و سیاق گذشته معذور بودیم لذا فیلم آثار نمایشی رسیده به دبیرخانه این رویداد توسط داوران بازبینی و داوری شد.

دریایی با قدردانی از شرکت کنندگان در این رویداد تصریح کرد: شهر بیجار با داشتن زیر ساخت‌های نمایشی از جمله تماشاخانه گروس و سالن اجتماعات و پلاتوی مجزا برای برگزاری این رویداد در نظر گرفته شده بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 909361

مهمترین اخبار ایران و جهان: