نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 17:32

آماده برگزاری دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان هستیم

همدان_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: این اداره مسئولیت سه کمیته از کمیته‌های ۲۱ گانه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان را بر عهده دارد و آماده برگزاری این رویداد فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان سه شنبه با فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) دیدار و گفتگو کرد.

‌مسعود ویژه در این دیدار ضمن قدردانی از سردار مظاهر مجیدی به پاس تأمین امنیت و ایجاد آرامش در جامعه، بر نقش کلیدی بسیج در کشور تأکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم روحیه بسیجی و جهادی را در همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان در نظر داشته باشیم.

ویژه از اعلام آمادگی این اداره کل برای همکاری در برگزاری کنگره شهدا خبر داد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان مسئولیت سه کمیته از کمیته‌های ۲۱ گانه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان را بر عهده دارد و کمیته‌های تألیف، تدوین و نشر؛ رسانه و مطبوعات و کمیته فرهنگی و هنری به ریاست این اداره کل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این اداره کل با مجموعه‌های بسیج رسانه‌، بسیج هنرمندان و بسیج ادارات تعامل و ارتباط مؤثری دارد؛ خاطرنشان کرد: رویدادهای مختلفی در قالب برنامه‌های مشارکتی با این مجموعه‌ها برگزار می‌شود. جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از این برنامه‌هاست که توسط بسیج رسانه و با همکاری این اداره کل اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) هم در این دیدار با قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری بر لزوم همگرایی، هماهنگی و تعامل در راستای برنامه‌ریزی برای توسعه فرهنگی استان تأکید کرد.

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه برنامه‌های دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان با قوت در حال اجراست؛ تصریح کرد: رویکرد برنامه‌ریزی برای این کنگره، بر پایه موضوعات فرهنگی و هنری است؛ زیرا معتقدیم زمانی برنامه‌ها تأثیرگذار و ماندگار خواهند شد که در قالب فرهنگ و هنر به جامعه ارائه شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 908917

مهمترین اخبار ایران و جهان: