نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 16:44

پارکینگ «هشت آباد» در مشهد تاییدیه ایمنی ندارد

مشهد ـ نائب‌رئیس شورای شهر مشهد گفت: آتش نشانی از نظر ایمنی پارکینگ«هشت آباد» در مشهد را تایید نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی الرضا حاجی بگلو ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه شورای شهر مشهد در جمع خبرنگاران نسبت به افتتاح پارکینگ هشت آباد تذکر داد و اظهار کرد: آتش نشانی از نظر ایمنی این پروژه را تأیید نکرده اما نمی‌دانم چرا اصرار وجود دارد که امروز افتتاح شود!

نائب‌رئیس شورای شهر مشهد بیان کرد: در خصوص افتتاح پارکینگ هشت‌آباد چند موضوع جدی وجود دارد ابتدا اینکه تأیید ایمنی آتش‌نشانی نگرفته، آسانسورها راه‌اندازی نشده و نورپردازی داخل مجموعه هنوز آماده نیست.

وی ادامه داد: ما تذکر دادیم که این پارکینگ افتتاح نشود و ابتد باید ایرادات این پروژه رفع و بعد از آن افتتاح شود. بنده نماینده ماده ۲۴ از طرف شورا هستم که وظیفه پیگیری و تحویل موقت پروژه‌ها را دارم.

حاجی بگلو ادامه داد: در همین رابطه کارشناسان ما این پروژه را بررسی کردند که برای تحویل موقت ایراداتی داشت؛ بنابراین آن را تحویل نگرفتند. وقتی پروژه تحویل موقت گرفته نمی‌شود و ماده ۲۴ آن را تأیید نمی‌کند، یعنی آن پروژه ایراد دارد که باید ایرادات آن رفع و سپس افتتاح شود.

گفتنی است؛ پارکینگ هشت‌آباد با ظرفیت ۲۷۲ جای پارک خودرو و در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع قرار دارد. این پارکینگ دارای ۲۰ هزار و ۱۱۲ مترمربع فضای مسقف و ۵۰۲۴ متر مربع فضای غیر مسقف در خیابان توحید جنب بوستان توحید در نزدیکترین محل به میدان شهدا واقع شده است که امروز قرار است افتتاح شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 906561

مهمترین اخبار ایران و جهان: