نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 18:04

ماشین آلات و تجهیزات راهدارخانه های شهرستان زنجان بروزرسانی شود

زنجان-فرماندار زنجان گفت: ماشین آلات و تجهیزات راهدارخانه های شهرستان زنجان توسعه و بروزرسانی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز خالقی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زنجان با بیان اینکه راهدارخانه ها باید در راستای ارائه خدمات موردنیاز در فصول سرد سال از آمادگی کاملی به سر برده تا موفقیت لازمه را به ثمر برسانند، گفت: ماشین آلات و تجهیزات راهدارخانه های شهرستان زنجان توسعه و بروزرسانی شود.

وی افزود: با توجه به اینکه راهدارخانه های واقع در حوزه استحفاظی شهرستان زنجان وسعت قابل توجهی از شریانهای اصلی و فرعی را باید تحت پوشش ماموریت های خود قرار دهند، باید قبل از وقوع مواقع بحرانی نسبت به روز رسانی تجهیزات و آمادگی نیروهای انسانی اقدام کنند.

خالقی با بیان اینکه زیرمجموعه های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اعم از راهدارخانه ها در زمینه ارتقای رضایتمندی مردم دارند، ادامه داد: راهدارخانه ها باید در راستای ارائه خدمات موردنیاز در فصول سرد سال از آمادگی کاملی به سر برده تا موفقیت لازمه را به ثمر برسانند.

فرماندار زنجان تاکید کرد: با رصد دقیق و جامع از کمبودها و چالش های حوزه تجهیزات و ماشین آلات و همچنین نیروی انسانی راهداری نسبت به رفع موارد مورد نظر اقدام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 906761

مهمترین اخبار ایران و جهان: