نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 15:59

اجرای فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن در کاشان

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان ضمن اشاره به اجرای فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن در کاشان گفت: ۱۰ هزار متقاضی واجد شرایط دریافت مسکن در کاشان هستند.

مجتبی آراسته در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم وزارت راه و شهرسازی است، اظهار داشت: این طرح یکی از اقدامات مثمر ثمر در خانه‌دار شدن افراد بدون مسکن است که در کاشان و شهرهای هفتگانه به صورت ملموس کارسازی لازم صورت گرفته است.

وی افزود: در فاز اول این پروژه یک هزار و 455 در زمین‌های موجود در مسکن مهر و مطرح شده در کمیسیون‌های مختلف پیش‌بینی شده است که با همت در حوزه راه و شهرسازی و همکاری سایر نهادهای مرتبط علی‌رغم تمامی نوسانات قیمتی و مشکلات تورمی در حال اجرا است و شاهد پیشرفت‌های خوبی بودیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان ابراز داشت: در شهر قمصر 120 واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در فاز اول در نظر گرفته شده است و با کارگزاری بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در زمینه ساخت مسکن اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در شهرهای هفت گانه پیش‌بینی زمین با کاربری مرتبط به تفکیک قطعات و وام مصوبه هیئت وزیران تخصیص پیدا کرده است، گفت: در فاز دوم طرح و با توجه به اهمیت حوزه مسکن در کشور پیش‌بینی شد 51 هکتار از اراضی دارای سند مالکیت به امر ساخت مسکن اختصاص پیدا کرد.

آراسته با بیان اینکه 10 هزار نفر از متقاضیان مسکن در کاشان واجد شرایط هستند، تصریح کرد: همکاری خوبی از سوی دستگاه‌های مرتبط صورت پذیرفت و فاز دوم این طرح در کاشان به زودی کارسازی می‌شود و فاز سوم نیز شامل خانواده‌های دارای فرزند سوم، جاماندگان و ثبت‌نام افراد جدید است.

انتهای پیام/801/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1308517

مهمترین اخبار ایران و جهان: