نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 14:52

فعالان اجتماعی در حوزه پیشگیری از آسیب اجتماعی راهکار ارائه دهند

قزوین- سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: سازمان‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به دقت ورود کنند و راهکار به ما ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسن اسلامی‌صدر در دیدار با بانوان فعال حوزه‌های اجتماعی شهرستان که با حضور علیخانی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: مسائل و آسیب‌های اجتماعی گوناگونی وجود دارد که پیشگیری یا حل مشکلات مرتبط با آسیب‌ها را نباید محدود به برخی از آن‌ها کرد و باید برای همه برنامه داشت‌.

وی افزود: باید آسیب‌های نوظهور را شناسایی و مدیریت کنیم تا حل شود و در این زمینه سازمان‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به دقت ورود کنند و راهکار به ما ارائه دهند.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین یادآور شد: از فعالان اجتماعی و فرهنگی به عنوان مغز متفکر در شهرستان انتظار داریم همراه ما باشند و راهکار و ایده‌های خوبی که دارند را پیشنهاد دهند.

اسلامی‌صدر گفت: اگر در حوزه پیشگیری با دقت نظر و با برنامه و طرح اقدام شود، طبیعتاً از هزینه‌های حوزه درمان کاسته خواهد شد بنابراین باید بر موضوع پیشگیری تأکید کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308117

مهمترین اخبار ایران و جهان: