نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 12:42

برگزاری دوره‌های «مدرسه تابستانه پارک علم و فناوری» در زاهدان

زاهدان- رئیس پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان از آغاز دوره‌های تابستانه در دو رده سنی نوجوانان و دانشجویان به میزبانی شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نبی شهیکی صبح امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان در راستای تحقق اهداف عالیه خود در حوزه افزایش مهارت‌های راهبردی و بهره گرفتن بیشتر جوانان از فناوری‌های نوین و نوظهور اقدام به راه اندازی دوره‌های فوق برنامه در قالب مدرسه تابستانه پارک علم و فناوری کرده است.

وی ادامه داد: مدرسه پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان در شهرستان زاهدان طی سه ماهه تابستان در تمامی حوزه‌های تخصصی و عمومی خود و با همت شرکت‌های خلاق و فناور فعال مستقر در این پارک اقدام به آموزش و ترویج علم و نوآوری ویژه جوانان و نوجوانان استان کرده است.

به گفته شهیکی؛ این دوره‌ها با محوریت دپارتمان‌های مختلف مانند دپارتمان هوش مصنوعی، دپارتمان هسته‌های نوآور و فریلنسر، خانه خلاق و نوآوری دانش آموزی، آزمایشگاه اینترنت اشیا، خانه خلاق پویانمایی و دپارتمان بازی سازی، رباتیک و مدرسه سرمایه گذاری و فینک و مرکز خدمات فناوری و تجاری سازی برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان با تاکید بر اینکه شرکت در این دوره‌ها برای عموم جوانان و نوجوانان استان آزاد است، گفت: این پارک به منظور تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود دوره‌های ویژه ای نیز برای جوانان و نوجوانان حاشیه شهر زاهدان برگزار می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1301917

مهمترین اخبار ایران و جهان: