نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 16:00

تحقق جهاد تبیین نیازمند ورود افراد انقلابی به میدان است

مهدیشهر- نایب رئیس شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، ضمن اشاره به ضرورت تحقق جهاد تبین در جنگ روایت‌ها، گفت: این امر نیازمند ورود افراد انقلابی به میدان است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز سروری ظهر سه شنبه در همایش ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به میزبانی مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد، خواستار توجه بیشتر نیروهای انقلابی به تبیین شد و بیان کرد: جهاد تبیین در زمره مهمترین منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین یک ابزار مهم در مقابله با هجمه دشمنان علیه دین و ایمان ملت ایران اسلامی است، افزود: جهاد تبیین و روشنگری نیازمند اقدام انقلابیون در صحنه است.

نایب رئیس شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، ضمن اشاره به ضرورت تحقق جهاد تبیین در جنگ روایت‌ها، گفت: تحقق جهاد تبیین نیازمند ورود افراد انقلابی به میدان است.

سروری بر تبیین و روشنگری در بین جوانان ایران اسلامی به مثابه آتیه سازان این سرزمین تاکید کرد و گفت: جهاد تبیین راهکار خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان علیه جوانان کشورمان است لذا باید هوشیاری بیشتری داشته باشیم.

وی همچنین ضمن انتقاد از عدم حساسیت‌های ویژه در زمینه تبیین افزود: متأسفانه هیچ یک از احزاب به رسالت‌های واقعی خود عمل نکردند و نیرو سازی در احزاب شکل نگرفته است در حالی که امروز باید هر فرد انقلابی وارد میدان شود و در تحقق جهاد تبیین اهتمام جدی داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1349561

مهمترین اخبار ایران و جهان: