نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 13:50

خدمات سپاه در منطقه و اذهان ماندگار است

ارومیه - استاندار آذربایجان غربی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف خدمات مهمی داشته است، که به معنای واقعی کلمه در منطقه و اذهان ماندگار است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان پیش از ظهر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی اظهار کرد: سپاه تنها بحث امنیتی، اطلاعاتی و دفاعی را برعهده ندارد بلکه در مباحث سازندگی، امور فرهنگی و اجتماعی نقش تأثیرگذاری ایفا کرده است، همچنین خدمات قابل توجهی به مردم، کشور و انقلاب ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف خدمات مهمی داشته است، که به معنای واقعی کلمه در منطقه و اذهان ماندگار است، افزود: در ایام کرونا سپاه به واسطه راه‌اندازی بیمارستان و ارائه خدمات درمانی به کنترل این بیماری پرداخت و تعداد فوتی‌ها کاهش پیدا کرد.

معتمدیان یکی از اقدامات ارزنده سپاه را زمان شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: حضور به موقع نیروهای بسیجی و سپاه در زلزله خوی، کمک به مجروحین، اسکان مردم، ایجاد سرپناه موقت، توزیع چادر، موادغذایی و ساخت منازل از مهمترین اقدامات آنان در جریان زلزله بود.

استاندار آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از اینکه سپاه توانسته است امنیت را در کشور برقرار کند، گفت: امروز امنیت مثال زدنی در کشور و فراسوی مرزها حاکم است.

معتمدیان با بیان اینکه سپاه از ظرفیت‌های قومی برای برقراری امنیت استفاده کرده است بیان کرد: هم‌اکنون افزایش سرمایه‌گذاری را در کشور شاهد هستیم که آن هم مرهون امنیت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1310717

مهمترین اخبار ایران و جهان: