نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 09:41

ورزش همگانی در قشر کارگری مورد توجه قرار گیرد

اردستان-سرپرست هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: علاوه بر مسابقات قهرمانی مسئله ورزش همگانی، شادابی و نشاط در قشر کارگری نیز مورد توجه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تیغ‌ساز شامگاه شنبه در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کارگری اردستان، اظهار داشت: فعالیت‌های ورزشی در بخش کارگری در سطح استان اصفهان، ساماندهی و مدیریت این فعالیت توسط اداره ورزش کارگران استان انجام می‌شود.

وی افزود: در سطح استان اصفهان حدود ۱۲ مجموعه فعال در بخش فعالیت‌های ورزشی کارگران و حدود ۳۰ انجمن ورزشی فعال وجود دارد که مجموعه ورزش کارگری اردستان نیز از این جمله است.

مدیر مجموعه‌های ورزشی کارگران استان اصفهان تصریح کرد: اولین دوره مسابقات فوتسال کارگری در شهرستان اردستان برگزار شد و این موضوع که مجموعه کارفرمایان و کارخانه‌ها در شهرستان اردستان برای بحث ورزش اهمیت قائل هستند بسیار موجب خرسندی است و امیدواریم که در سایر رشته‌ها نیز این مسابقات را داشته باشیم.

تیغ‌ساز بیان کرد: علاوه بر مسابقات قهرمانی مسئله ورزش همگانی، شادابی و نشاط در قشر کارگری نیز مورد توجه قرار دارد همچنین سالانه یک دوره مسابقات فوتسال کارگری در شهرستان‌های استان اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1362661

مهمترین اخبار ایران و جهان: