نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 10:59

شورای وحدت ستادهای خود را برای معرفی نامزدها برپا می کند

عضو هیئت عالی شورای وحدت گفت:شورای وحدت در لبیک به پیام تحول خواهی مقام معظم رهبری و ضرورت برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا و رقابتی، ستادهای خود را برای معرفی نامزدهای شایسته در سراسر کشور برپا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نود و دومین نشست هیأت عالی شورای وحدت با حضور اعضای این شورا در تهران برگزار شد.

حسین الله کرم استاد دانشگاه و عضو هیئت عالی شورای وحدت در این نشست اظهار داشت: راهبرد انسجام تشکیلاتی شورای وحدت در یکسال گذشته به سازماندهی نیروهای این شورا اعم از احزاب، اقشار و حضور نظارتی روحانیت در استان های مختلف منجر شده است.

وی افزود: شورای وحدت در لبیک به پیام تحول خواهی مقام معظم رهبری و ضرورت برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا و رقابتی، ستادهای خود را برای معرفی نامزدهای شایسته در سراسر کشور برپا خواهد کرد.

نماینده رزمندگان در هیئت عالی شورای وحدت افزود: باید در قبال فتنه دشمنان و غرب باوران هوشیار بوده و سناریوی آنان برای خدشه در انتخابات مهم 1402 ملت انقلابی ایران را خنثی نماییم. 

وی در پایان گفت: یکی از فتنه های مهم دوقطبی سازی اجتماعی است تا مشارکت بالا در انتخابات به چالش کشیده شود بر همین اساس مجلس می تواند با اصلاح و سرعت در تصویب لایحه عفاف و حجاب تاثیر این فتنه را پایان و یا به حداقل بکشاند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1314761

مهمترین اخبار ایران و جهان: